puff0 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 (bewerkt) Na het niet kunnen installeren van de mapmod Sky City, heb ik de mod door de backup vervangen. Maar nu heb ik een heel raar probleem, als ik mijn game load, dan krijg ik een zwart scherm met de de tekst "GTAXXXX.exe werkt niet meer"(Vista). Dus dan kijk ik ff of new game het wel doet, maar als ik dat doe, dan komt de tekst van San Fransico 1996 helemaal niet. Ik begin in 1x San Fierro op een gebied waar ik nooit ben gekomen. HEt poppetje heeft een I LOVE SF aan, gele cornhair, full muscle, full respect. Der rijden geen auto's, alleen geparkeerd, 2 in totaal. mensen lopen er ook niet. Om me heen zie ik dat stukje bij stukje alles in elkaar overloopt, van vliegveld naar tankstation naar een berg, de map klopt ook niet. Ik kan wel screenshots laten zien, als ik op me eigen pc ben. Ik weet niet waar het aan ligt, want voordat ik die sky city wou installeren, werkte alles prima, wel veel gemod natuurlijk zoals, een hele grote weg door heel san andreas, 90 auto's, paar motors en vooral die runner. andere gebouwen en wegen. Het probleem bij het installeren van de sky city is, dat ik alles goed doe, maar niet werkt. Er staat dat ik nodes moet toevoegen aan de gta3.img-file, maar eerst alles nodes moet verwijderen, maar die zijn er niet eens, dus als ik het toevoeg dan krijg ik een zwart scherm, maar als ik helemaal niks toevoeg, dan laadt het spel oneindig door bij de loading screens. Dus ik heb 2 opties: 1. plsss help me met me probleem met gta, zodat ie weer goed werkt, off 2. Help me pls met het goed installeren van de map mod Sky city, zodat het spel denk gewoon goed werkt. Alvast bedankt voor de moeite Bewerkt: 2 januari 2008 door puff0 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Goede avond... Wel, ik vrees dat het zo niet meer mogelijk zal zijn je GTA SA te herstellen naar de normale status of de mod te installeren. Je hebt zo te lezen al heel erg vel gedaan, en alles is een grote boel geworden, met de helft mod en de helft niet... Wat je moet doen, is GTA SA eens rustig opnieuw gaan installeren. Geen zorgen, je savegames blijven bewaard. Mocht je het daarna nog willen, kun je de mod alsnog proberen te installeren. Ik raad je echter wel aan de readme goed op te volgen. Alvast succes! Met vriendelijke groeten, Greetings from Lisbon Reageren
puff0 Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Bedankt voor je snelle berichtje, maar 1 van de script files had ik niet geback-upt, ik denk dat het daaraan ligt. Daarom heb ik een eerder back-up van dat bestand weer gewoon teruggezet, maar het helpt niet. Er moet een oplossing zijn, want alles werkte gewoon goed. Niets deed abnormaal. Ik moet iemand hebben die me kan helpen met de Sky City te installeren Kan iemand me helpen met het beantwoorden van deze vragen 1. Kan de gta3.img-bestand beschadigen als je het niet steeds rebuild. 2. Bestaat er een programma dat de fouten in je gta zoekt? 3. Is er een programma net als SAMI, maar dan voor andere dingen, zoals kleding, maps etc. btw, een schone installatie van GTA:SA zal lang duren, ik moet dan alles weer modden met G-IMG, het is wel te doen, maar liever niet. Alvast bedankt. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Bedankt voor je snelle berichtje, maar 1 van de script files had ik niet geback-upt, ik denk dat het daaraan ligt. Daarom heb ik een eerder back-up van dat bestand weer gewoon teruggezet, maar het helpt niet. Er moet een oplossing zijn, want alles werkte gewoon goed. Niets deed abnormaal. Ik moet iemand hebben die me kan helpen met de Sky City te installerenKan iemand me helpen met het beantwoorden van deze vragen 1. Kan de gta3.img-bestand beschadigen als je het niet steeds rebuild. 2. Bestaat er een programma dat de fouten in je gta zoekt? 3. Is er een programma net als SAMI, maar dan voor andere dingen, zoals kleding, maps etc. btw, een schone installatie van GTA:SA zal lang duren, ik moet dan alles weer modden met G-IMG, het is wel te doen, maar liever niet. Alvast bedankt. Aan die backup kan hiet niet liggen want dat is alleen als je hem weer wil herstellen. En gta3.img kan niet beschadigen volgens mij. Maar ik rebuild nooit na een mod instal want bij mij word dan alles weer normaal als ik rebuil. En ja er is een ander programma dan SAMI genaamd GAMI, Ja je leest het goed GAMI en niet SAMI. Alleen 2 dingen GAMI is een Duits mod installeer programpje. Dus wil hem hem goed gebruiken moet je Duits kenne. Er zijn wel sommige dingen in het engels maar het meeste is Duits. En het 2e ding je hebt kans dat GAMI die mod niet kan installeren want daar moet hij voor ingesteld zijn. Ik gebruik GAMI zelf ook dus als je nog vragen hebt mag je me gerust een PB sturen. Alleen Weet ik er natuurlijk zelf ook niet alles vanaf hoor. EDIT: Hier kun je GAMI downloaden ---> http://gta-action.planet-multiplayer.de/dl...oad.php?id=4303 Ik zie net dat de installatie in het engels is dus heb je geluk denk ik. Bewerkt: 2 januari 2008 door sjors12345 Reageren
puff0 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb net even GTA gestart en ontdekte iets. Als ik bij die mysterieuze plek in een lege plek spring (dus geen grond, bijvoorbeeld over een hek in een gat) dan val ik helemaal naar beneden en kom ik in de echte San Fierro terecht. Alles werkt daar gewoon goed, mijn mods ook. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Reageren
puff0 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Probleem opgelost. Ik had player.img en de 2 scripts vervangen door de originele bestanden. Het is weer gemaakt en die vreemde gebied is ook verdwenen. Bedankt voor jullie moeite! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.