Jump to content

Out of Time


MrKooKie

Recommended Posts

Ik zat gister de film 'Out of Time' te kijken en er waren een paar dingen waarvan ik denk dat Rockstar die dingen uit de film in Vice City heeft verwerkt...

1. Het Shirt dat de hoofdrolspeler draagt

2. Ze rijden in een auto die volgens mijn mening PRECIES gelijk is aan de Voodoo

3. Er zitten een paar scenes in een hotel in dat ik ook in Vice City ben tegengekomen..

4. Er wordt door de politie een zaak behandeld die (geloof het of niet) Scarcetti wordt genoemd en we weten allemaal dat Vice City al dingen uit Scarface heeft... ^_^

5. De film speelt zich af in een omgeving die op Vice City lijkt...

6. Er zit een vliegveld in (naam onbekend) die indirect toch aan Escobar International doet denken...

Conclusie: Vice City is een bijelkaarraapsel van flims :puh:

Oww... Nog ff een plaatje van het shirt... Ik kon bijna geen andere plaatjes vinden :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we het tóch over vergelijkingen uit films hebben weet ik er misschien ook nog wel één. Misschien kennen jullie de film (ik dacht) speed wel. In die film zit ook een scène dat er een bus is die opgezadelt is met een bom. Deze bom zal geactiveerd worden op het moment dat de bus boven de 50 gaat rijden en op het moment dat de bus er weer onder rijdt zal de bus ontploffen. In de missie Publicity Tour zit er ook een bom in de auto verstopt. Deze zal geactiveerd worden wanneer je ga rijden. Op het moment dat je zachter (misschien -50) ga rijden wordt de bom tot ontploffing gebracht. Het is best mogelijk dat R* de missie van die film heeft afgeleidt alhoewel het natuurlijk niet zeker is.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt toch niet uit of Rockstar het uit die film gehaald of die film van Vice City.

Het lijkt me niet dat de film het van Vice City heeft. Ik heb namelijk nog nooit meegemaakt dat een film werd gemaakt naar aanleiding van een spel. Wel heel vaak andersom. Neem de volgende voorbeelden maar eens.

Alexander => Alexander
Braveheart => Highlands Warriors
Band of Brothers => Call of Duty/Medal of Honor
Enemy at the Gates => Call of Duty
Pearl Harbor => Medal of Honor Pacific Assault/Rising Sun
The Lord of The Rings => The Lord of The Rings
Shrek 2 => Shrek 2
Harry Potter boeken => Harry Potter (film serie) => Harry Potter Spellen
En ga zo maar door.

Het lijkt me daarom niet dat die film het uit Vice City heeft gehaald andersom is goed mogelijk alleen een beetje ondenkbaar als je kijkt wanneer de film is uitgekomen. Het lijkt me niet dat Rockstar op het laatste moment nog wat gaat wijzigen omdat er een mooie film is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou het wel mogelijk kunnen zijn, maar Vice City is toch gebasseerd op films uit de jaren '80? Als Out of Time rond het jaar 2000 is uitgekomen is dat ook weer een reden om te zeggen dat het er weer níét op gebasseerd is. Kan je niet R* zélf een keer gaan vragen waar ze alles vandaan gehaald hebben uit het spel + álle codes enzovoort. Dan zijn we overal zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou het wel mogelijk kunnen zijn, maar Vice City is toch gebasseerd op films uit de jaren '80? Als Out of Time rond het jaar 2000 is uitgekomen is dat ook weer een reden om te zeggen dat het er weer níét op gebasseerd is. Kan je niet R* zélf een keer gaan vragen waar ze alles vandaan gehaald hebben uit het spel + álle codes enzovoort. Dan zijn we overal zeker van.

Dat is waar.

Maar ga jij het dan aan R* vragen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, kunnen jullie even mobiel nummer ervan geven :D:D ? Dat zal inderdaad denk ik niet zo heel makkelijk gaan. Misschien hebben wij wel EasterEgg's gevonden die R* zelf er helemaal niet als EasterEgg heeft ingezet. Zou wel grappig zijn, geeft R* de lijst van EasterEgg's vrij en vervolgens bouwen wij er nog een hele stapel bij aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...