Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 ik heb moomapper geinstalleerd maar als ik wil beginnen vraagt hij om een GTA VC game path, wat moet ik nu precies aanklikken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) heeft iemand eigelijks wel moomapper? Sorry dat ik het niet met 1 post deed alleen het trekt wat meer bezoekers als het rondje een kleur heeft >>> Door herrieM: Echter is er een regel tegen dubbelposten, bij een volgende overtreding kun je meteen een warn verwachten!<<< Bewerkt: 2 januari 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Ik zag het topic al eerder maar ben er vergeten te kijken, daarom nu maar eventjes... Het GTA Vice City path, is het pad waar je het spel (in dit geval Vice City) hebt geïnstalleerd. In de meeste gevallen is dat C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City, maar dat hangt geheel van jou af waar je hem hebt geïnstalleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 oké, dus gewoon die map waar data, txd, models, skins enzo bij staat, ik zal hetproberen en bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.