claud Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik ben wel vaak in lc in het universe. en ik zag een tijdje geleden een filmpje en ik weet hem niet meer te vinden. ik weet wel dat het op een ps2 was en in sa, ik vertel even wat er gebeurde: iemand was in lc en die ging toen naar chinatown gewoon over de wegen. hij kwam bij een gele corner hij liep er in en hij kon overal komen ook in staunton en shoreside. en ik zag iemand op het forum met een filmpje waar alles solid is. hoe kan dat dan? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Dat is >>>deze<<< glitch, door die glitch kun je alleen in het Saints Marks gedeelte van Liberty City komen. Niet in Chinatown en ook niet op Staunton Island en Shore Side Vale, hopelijk heb je er wat aan. Veel succes. Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) ik ben wel vaak in lc in het universe. en ik zag een tijdje geleden een filmpje en ik weet hem niet meer te vinden. ik weet wel dat het op een ps2 was en in sa, ik vertel even wat er gebeurde: iemand was in lc en die ging toen naar chinatown gewoon over de wegen. hij kwam bij een gele corner hij liep er in en hij kon overal komen ook in staunton en shoreside. en ik zag iemand op het forum met een filmpje waar alles solid is. hoe kan dat dan? Wat DenkaanHenk zegt klopt helemaal. Maar als je ze ook op Staunton Island en in Shoreside zag lopen was het waarschijnlijk een mod. Je hebt een mod dat San Andreas, Vice City en Liberty City in één spel worden gezet. Dit staat op de ModBB: GTA LVS - Liberty, Vice, San andreas.This all in 1 mod, includes the liberty city map from GTA3, the Vice city map from GTA Vice city and the san andreas map from GTA San andreas. All 3 maps running along side eachother in the GTA San andreas game engine. Deze mod is nog niet released. (Misschien wel dat er een hele vroege BETA stage te downloaden is, maar daar zijn veel bugs en is alles nog niet solide.) Edit: Zie net dat het op de PS2 was, ben je dit echt zeker? Want daar kan het niet dat je in heel LC loopt.. Bewerkt: 2 januari 2008 door Velaro Reageren
claud Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Dat is >>>deze<<< glitch, door die glitch kun je alleen in het Saints Marks gedeelte van Liberty City komen. Niet in Chinatown en ook niet op Staunton Island en Shore Side Vale, hopelijk heb je er wat aan. Veel succes. sorry maar ik wist dat al. maar ik wil weten hoe je in chinatown komt en dan in een corner etc. maar toch echt heel erg bedangt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Op de Playstation 2 versie van GTA San Andreas is het helaas niet mogelijk om te modden, je kunt enkel die glitch nog eens een keer doen die ik net heb uitgelegd. Reageren
claud Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) ik ben wel vaak in lc in het universe. en ik zag een tijdje geleden een filmpje en ik weet hem niet meer te vinden. ik weet wel dat het op een ps2 was en in sa, ik vertel even wat er gebeurde: iemand was in lc en die ging toen naar chinatown gewoon over de wegen. hij kwam bij een gele corner hij liep er in en hij kon overal komen ook in staunton en shoreside. en ik zag iemand op het forum met een filmpje waar alles solid is. hoe kan dat dan? Wat DenkaanHenk zegt klopt helemaal. Maar als je ze ook op Staunton Island en in Shoreside zag lopen was het waarschijnlijk een mod. Je hebt een mod dat San Andreas, Vice City en Liberty City in één spel worden gezet. Dit staat op de ModBB: GTA LVS - Liberty, Vice, San andreas.This all in 1 mod, includes the liberty city map from GTA3, the Vice city map from GTA Vice city and the san andreas map from GTA San andreas. All 3 maps running along side eachother in the GTA San andreas game engine. Deze mod is nog niet released. (Misschien wel dat er een hele vroege BETA stage te downloaden is, maar daar zijn veel bugs en is alles nog niet solide.) Edit: Zie net dat het op de PS2 was, ben je dit echt zeker? Want daar kan het niet dat je in heel LC loopt.. het was de ps2 dat kon je zien aan beeldkwaliteit. oke ik zit nu in de missie saint marc's bistro in lc, en op straat nog wel met de hyperjump cheat EDIT: mijn spel is ook op de ps2 Bewerkt: 2 januari 2008 door claud Reageren
Bling Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 het was de ps2 dat kon je zien aan beeldkwaliteit.Vergeet niet dat er altijd mensen zijn die het leuk vinden om d.m.v. trucage iets anders over te laten komen dan ze in werkelijkheid beweren. Met een camera je monitor (van PC) filmen lijkt al een stuk geloofwaardiger dan wanneer je een keurig filmpje met Fraps opneemt en vervolgens zegt dit vanaf de PS2 opgenomen te hebben.Daarnaast zul je (buiten het gebruik van modificaties) nooit een marker in het interieur van Liberty City tegenkomen. Velaro sprak over ModBB, maar deze is nog niet gereleased. Een andere modificatie, GTA United, vervangt de SA-map voor die van Liberty City en Vice City. Het is mogelijk dat deze modificatie gebruikt is, en zo niet, dan is er vast een andere modificatie gebruikt. Tot dusver mijn verklaring, want meer kan ik er niet over kwijt, omdat ik het filmpje zelf niet gezien heb. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Een andere modificatie, GTA United, vervangt de SA-map voor die van Liberty City en Vice City. Het is mogelijk dat deze modificatie gebruikt is, en zo niet, dan is er vast een andere modificatie gebruikt. dus bij die mod word gta sa eruit gehaald, en in plaats daarvan gta 3 en vc erin gezet? (srry mijn duits is bagger, en die hele site is duits) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ja je San Andreas map word vervangen door de Liberty City en Vice City map, alleen de sfeer van Liberty City en Vice City is weg. Dat is namelijk het San Andreas sfeertje geworden, een reden om de mod niet te downloaden vind ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.