*M*slipknot2 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ik speel elke dag mta vc en dat is wel lachen lekker gta vc multiplayer
MightyDuck Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Ban deze gast eens ff, want hij weet nu niet hoe dit forum in elkaar zit en ik denk dat ie dat ook nooit zal gaan begrijpen ook. <_<
GhostFace Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Ban deze gast eens ff, want hij weet nu niet hoe dit forum in elkaar zit en ik denk dat ie dat ook nooit zal gaan begrijpen ook. <_< Wrm gelijk bannen, we kunnen het hem ook een keer goed uitleggen zoadat hij niet meer deze onnodige topics maakt.
Pete-R Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ik speel elke dag mta vcen dat is wel lachen lekker gta vc multiplayer Luister eens even *M*slipknot2 ik denk dat je dit Klik Hier maar eens goed moet gaan doorlezen. Je maakt nou een nutteloze topic en dat mag niet. Ik hoop voor je eigen bestwil dat je Dit eens even goed doorleest.
Lantyz Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Geen nutteloze topics aanmaken svp., verder niets aan toe te voegen. --slotje-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]
Recommended Posts