Blink Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Hey, Mijn zus heeft al een tijdje geleden de computer van mijn vader overgenomen. De laatste tijd maakt ze steeds meer gebruik van de USB poorten (memory sticks etc.) in de computer maar wat opvalt is dat de twee USB poorten op de voorkant niet doen waar ze voor zijn. Wanneer je er iets in stopt krijg je op het bureublad een balon met tekst dat het apparaat niet kan worden gevonden omdat de USB poorten nog onbekend zijn. Achter de computer zitten ook USB poorten en die werken wel maar om nu elke keer de computer helemaal naar voren te moeten schuiven is ook niet echt makkelijk. Nu lijkt het mij dat het een driver ding is maar het probleem ligt zo dat ik het merk niet kan achterhalen. Hoe kan ik deze USB poorten toch laten werken? Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Deze voorste poorten zijn aangesloten op het moederbord. Maak de kast open, en kijk of deze aansluiting nog wel goed in het moederbord geprikt zit (je herkent het aan een dikkere kabel die vanuit de voorhoek (of een andere hoek, waar de USB connectors dan ook maar zitten) komt). Er kan stof tussen zitten, maar het kan ook een defect wezen. Het kan ook te maken hebben met drivers, maar omdat de achterste het wel doen, lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk. Succes! Reageren
Rullez Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Eventueel kan je ook verleng snoertjes kopen voor je USB poorten aan de achterkant. Die doe je er aan de achterkant in. Leg je voor je kast neer. En dan ken je er ook nog makkelijk bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.