geverinkje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Hallo, ik ben dus bezig met andere auto's, motor's enzo in gta vc te gooien. ik voer alles netjes uit maar ze doen het nog altijd niet. Ik Doe: 1. gta3.img openen 2. dff&txd weggooien 3. nieuwe dff/txd invoegen 4. Rebuild archive 5. dan ga ik de codes vervangen 6. readmes opslaan en nu ben ik toch klaar??? maar al mijn geprobeerde mods doen het niet:S m.v.g. Geverinkj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Meestal is het met dat soort mods dan klaar, maar het zou kunnen dat je toch iets vergeten bent. Lees de Readme nog eens door, of stuur de makers van de mods een Email. In ieder geval succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Geef anders even precies de link(s) waar we de mod(s) kunnen vinden die jij probeert te installeren. Het kan zijn dat je iets verkeerd doet bij '5. dan ga ik de codes vervangen'. Een iets gedetailleerdere beschrijving van handelingen, doelen en foutmeldingen is over het algemeen welkom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geverinkje Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Geef anders even precies de link(s) waar we de mod(s) kunnen vinden die jij probeert te installeren. Het kan zijn dat je iets verkeerd doet bij '5. dan ga ik de codes vervangen'. Een iets gedetailleerdere beschrijving van handelingen, doelen en foutmeldingen is over het algemeen welkom. dit gebeurd niet bij 1 enkele download maar bij iedere mod die ik download. ik heb alle downloads van gtainside.com zo had ik 1 honda cr daarbij hoefde ik alleen de txd en dff te vervangen en deze werkte ook niet dus ik denk dat het niet licht aan hoe ik de codes invoer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) allemaal van dezelfde site... probeer eens een andere site bijvoorbeeld deze, of gtacrime daar hebben zo ook veel mods Bewerkt: 3 januari 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.