Jump to content

Gta VC mods werken niet


geverinkje

Recommended Posts

Hallo, ik ben dus bezig met andere auto's, motor's enzo in gta vc te gooien. ik voer alles netjes uit maar ze doen het nog altijd niet. Ik Doe:

1. gta3.img openen

2. dff&txd weggooien

3. nieuwe dff/txd invoegen

4. Rebuild archive

5. dan ga ik de codes vervangen

6. readmes opslaan

en nu ben ik toch klaar???

maar al mijn geprobeerde mods doen het niet:S

m.v.g. Geverinkj

Link to comment
Delen op andere websites

Geef anders even precies de link(s) waar we de mod(s) kunnen vinden die jij probeert te installeren. Het kan zijn dat je iets verkeerd doet bij '5. dan ga ik de codes vervangen'. Een iets gedetailleerdere beschrijving van handelingen, doelen en foutmeldingen is over het algemeen welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef anders even precies de link(s) waar we de mod(s) kunnen vinden die jij probeert te installeren. Het kan zijn dat je iets verkeerd doet bij '5. dan ga ik de codes vervangen'. Een iets gedetailleerdere beschrijving van handelingen, doelen en foutmeldingen is over het algemeen welkom.

dit gebeurd niet bij 1 enkele download maar bij iedere mod die ik download. ik heb alle downloads van gtainside.com zo had ik 1 honda cr daarbij hoefde ik alleen de txd en dff te vervangen en deze werkte ook niet dus ik denk dat het niet licht aan hoe ik de codes invoer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...