Jump to content

love juice


Hackman

Recommended Posts

Ik ben even overnieuw begonnen met het spel en nu ben ik van plan het zonder cheats te doen, dat is leuker en voor de profs ook nog echt een uitdaging maar ik kan de missie love juice niet halen omdat ik haar (hem) steeds kwijtraak door die slome limo,wie heeft een tip om het beter te kunnen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt in de missie Love Juice beter voor een helikopter zorgen, vlakbij de missie kun je een politie helikopter vinden boven op het dak van het politie bureau in Downtown. Daarmee kun je gauw Mercedes op halen en terug vliegen naar de band, succes met de missie Love Juice. ;)

En verder zou je kunnen zorgen voor een snelle moter, daar kun je drive by's mee doen om het ventje van zijn moter af te knallen. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

ja maar bij het begin van de missie moet je in een limo en dan kun je naar een modeshow ofso en dan schiet die psygo een agent neer en gaat ie ervandoor en dan moet je snel uit de limo en een moter pakken maae waar haal je die motor zo snel dan vandaan??

Link to comment
Delen op andere websites

Oh je bedoelt de missie Psycho Killer, je moet daar in goed afremmen voor de bochten. Niet in een keer door rijden, aangezien er veel bochten zijn in Downtown. En de Limo heeft een slechte grip op de weg, succes met de missie Psycho Killer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

sorry verkeerde titel, ik dacht tog zeker dat er love juice stond:D

misschien kan ik zelf een motor tijdens de missie er neer zetten en daarna terug en met de limo erheen, als die motor intussen niet is verdwenen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie als volgt gehaald:

Zorg voordat je deze missie start voor een snel voertuig, de Infernus en de Cheetah zijn echte aanraders. Start nu de missie! Wanneer je de Cutescéne met Kent Paul en Love Fist achter de rug hebt, moet je naar de drugsdealer rijden. Toeter, en een kleine scéne zal volgen waarin je wordt bestollen. De dealer gaat er nu vandoor. Achtervolg hem, en je zal merken dat hij de straat tegenover de Amnu-Nation van Downtown zal inslaan. Probeer hem hier op de zijkant van zijn motor te raken. Hij zal vallen, en nu moet je simpelweg nog eens over hem heenrijden voordat je de Love Juice kunt pakken. Nu krijg je een telefoontje van Kent Paul, hij wil dat je wat gezelschap voor Love Fist ophaalde. Tommy denkt meteen aan de knappe dochter van Colonel Cortez, Mercedes. Neem de motor van de gesneuvelde dealer, wanneer deze nog niet teveel beschadigd is. Rij nu naar het appartement van Mercedes. Mercedes groet je hartelijk wanneer je arriveert. Nu heb je anderhalve minuut om de missie te voltooien. Zet dus meteen aan wanneer Mercedes is opgestapt. Rij vooral over de voetpaden, en vergeet niet om op het einde van de straat de rechterkant uit te gaan, zodat je lang Prawn Island naar de Recording Studios kunt rijden. Met de motor kan je gemakkelijk tussen het verkeer zwenken wanneer je het een beetje goed doet. Veel succes!

Ow ik zie dat je je vraag met een Limousine omschrijft, dan gaat het niet over de missie Love Juice, maar over de missie Psycho Killer.

Voor deze missie heb je vooral geluk nodig. De Love Fist limousine waarin jij rijdt, haalt het uiteraard niet kwa snelheid met de Sentinel van de Psycho Killer, maar snelheid zegt niet alles over rijkunsten. De killer zal veel botsingen maken in het verkeer, en rijdt altijd eerst richting Prawn Island. Daar komt hij bij mij altijd vast te zitten. Je kan hem ook beuken wanneer hij de bocht neemt tegenover de Amnu-Nation. Voer dan enkele schoten af vanuit je wagen, om zijn wagen in vuur en vlam te zetten. Let op! De Killer is zwaar bewapend en kan je nog dood maken. Wanneer hij/zij het lootje heeft gelegd, is de missie voltooid!

Tip: Soms lukt dit, maar soms ook niet! Wanneer je de locatie van de Recording Shop kent, waar de Pyscho Killer zich zal bevinden tijdens de missie kan je daar een snel voertuig klaar zetten! Een Infernus, of zelfs een PCJ600 kunnen handig zijn. Plaats een voertuig schuin tegenover de winkel en loop nu te voet (!) naar de missiemarker toe. Wanneer de cutescéne voorbij is, stap je in de Love Fist Limousine. Rij nu naar de Recording Shop. Als je geluk hebt staat het voertuig dat je er neergezet hebt nog steeds en kan je dat gebruiken om achter de Psycho Killer aan te gaan.

Edit: Nog even een kaartje gemaakt om de route van de killer duidelijk te maken:

routepb7.png

Groene bol= Startpunt

Rode lijn= Route van de killer

Gele lijn= De killer zal op de brug naar Prawn Island opeens 180 graden draaien en terug rijden richting Downtown.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

je kan er ook met de limo heen rijden, en als hij vlucht uitstappen en op de auto schieten zodat de auto ontploft, dat lukt mij altijd, als je geen goed geweer kan vinden meot je 100 packages vinden en dan heb je er wel een paar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet aan cheaten dus een heel goed wapen wordt het niet en ik heb nog maar 0 van die geheime dingen dus dat wordt moeilijk :D

maar is de missie een zijmissie?

want dan kan ik hem overslaan en doen als ik wat verder ben met de storyline

Link to comment
Delen op andere websites

Vrijwel alle missies dat een icoontje in plaats van een letter hebben, zijn zijmissies, op de bedrijvenmissies na dan. Je kunt de missie 'Love Juice' dus rustig links laten liggen om de storyline te kunnen voltooien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

dus dan zie ik die vent wanneer ik een rocket-launcher of een minigun heb 8)

EDIT:Bedankt voor de snelle reacties

Je bedoeld vast en zeker Phil Cassidy. De missies van hem kan je pas voltooien nadat je de missies voor je eigen bedrijf The Malibu Club hebt voltooid. Aangezien dit bedrijf nodig is om de Storyline uit te spelen, komen zijn missies zeker nog aan bod, en kan je ze voltooien voor de missie Psycho Killer. De wapens die Phil te koop aanbied na zijn laatste missie "Boomshine Saigon" zijn helaas niet gratis!

Edit: Misschien komt deze pagina je ook nog van pas.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

dus dan zie ik die vent wanneer ik een rocket-launcher of een minigun heb 8)

Rocket launcher kun je altijd gratis vinden als je vanuit sunshine auto's rechtdoor richting haven rijdt en dan bij het eerste kruispunt richting vliegveld rechts af, dan meteen links dat doodlopende straatje van dat grote gebouw in. Daar ligt de Rocket Launcher in het zwembadje. Als je dan uitstapt als de psycho wegrijdt bij de recordstore kun je hem meestal als je goed mikt in 1 keer afknallen. (Heb zelf de minigun al, dankzij hidden packages, werkt nog beter!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...