ll.mulder Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Is het mogelijk om een cheat in het spel te zetten. Wat is precies wil is: ------------------------------------------- 1 pistol (standaard lading) 2 Uz-i (standaard lading) Cheat: tommytools ------------------------------------------- Is dit mogelijk, een cheat in het spel zetten, of een andere wapencheat editen? Lars Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Cheats veranderen kan helemaal niet, tenzij je een medewerker bent van R*. Het is hoe dan ook erg moelijk om je eigen cheats te ontwerpen. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Not. Er zijn verscheidene methoden om cheats te maken, een van de makkelijkste is een soort ''missie''uitbreiding. Ik zal er wel eentje voor je maken Reageren
Heroix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Is wel mogelijk, met bepaalde programma's waar je de waarde's in het spel mee kunt opzoeken en veranderen. Heb er vroeger een paar gemaakt voor SA, ik zal wel eens zoeken voor je, als ik tijd heb. Of je kunt zelf de eerste stap al zetten, via Google of YouTube vind je genoeg tutorials. Reageren
ikt Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Finished. Gewoon de hele hap uitpakken in je GTA SA map. F12 is de cheat, ik kan het niet laten intypen. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Owh wat dom van me, Ben vergeten te zeggen dat het voor vice city was bedoeld. Lars EDIT: Hoewel er wel een vc logo voor mijn post stond.. Bewerkt: 2 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.