Jump to content

hippie festival

Recommended Posts

Geplaatst:

Die info op die site is al oud, en klopt niet. Meerdere zaken die daar staan kloppen niet. Heb zelf ook nog nooit van een hippie festival gehoord. Maar zou wel leuk zijn moest het er zijn, hippies neerschieten zegt me wel iets. :D

Geplaatst:

Om precies te zijn, die site die je geeft, is nog voor de release van GTA San Andreas gemaakt. Het is een soort 'feature list', waar de toen bekende dingen over GTA San Andreas geplaatst werden. Het hoeft dus niet te kloppen. San Fierro is in het echt San Francisco, een hippie stad, dus maakte Rockstar van San Fierro ook een soort hippie stad. Het klopt trouwens niet, want er is een soort 'feest' in Hashbury. Het is geen echt feest, maar een soort van feest, er wordt niks gevierd maar je ziet wel overal spandoeken hangen. Vandaar :Y

Geplaatst: (bewerkt)

o nu snap ik het (ik heb er niet de leiding over) ik vind dat hier wel een :slotje: op kan mar da ga ik niet over oke

was wel ff leuk geweest een paar hippies neerknallen :puh:

en als het echt een festival was gwn ff een paar bandleden neerknallen :bier::puh:

ik hoop dat er in gta IV hippies komen en een groot festival

en mischien nog een nieuwjaars festival (Vuurwerk onklaar maaken en ff snel weggaan en dan: BOEM)

Bewerkt: door nimesh.gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...