nimesh.gta Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik las dit op een site: -Er is een hippie-festival in San Fierro, genoemd: "Hushbury & Garcia Joint Festival die heb ik nooit gezien! waar is die dan? bron: http://www.gtacrime.nl/page.php?game=sa&page=info alvast bedankt PS: het is wel wat laat maar HAPPY NOWYEAR Reageren
Heroix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Die info op die site is al oud, en klopt niet. Meerdere zaken die daar staan kloppen niet. Heb zelf ook nog nooit van een hippie festival gehoord. Maar zou wel leuk zijn moest het er zijn, hippies neerschieten zegt me wel iets. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Om precies te zijn, die site die je geeft, is nog voor de release van GTA San Andreas gemaakt. Het is een soort 'feature list', waar de toen bekende dingen over GTA San Andreas geplaatst werden. Het hoeft dus niet te kloppen. San Fierro is in het echt San Francisco, een hippie stad, dus maakte Rockstar van San Fierro ook een soort hippie stad. Het klopt trouwens niet, want er is een soort 'feest' in Hashbury. Het is geen echt feest, maar een soort van feest, er wordt niks gevierd maar je ziet wel overal spandoeken hangen. Vandaar Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) o nu snap ik het (ik heb er niet de leiding over) ik vind dat hier wel een op kan mar da ga ik niet over oke was wel ff leuk geweest een paar hippies neerknallen en als het echt een festival was gwn ff een paar bandleden neerknallen ik hoop dat er in gta IV hippies komen en een groot festival en mischien nog een nieuwjaars festival (Vuurwerk onklaar maaken en ff snel weggaan en dan: BOEM) Bewerkt: 3 januari 2008 door nimesh.gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.