Ferre Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Wie soms Alias' zijn dA-profiel bezoekt zal het vast al weten: ChaosGFX komt terug! ChaosGFX was een bekend en groot graphics forum en was in eind 2006 offline. Een jaar geleden waren er ook plannen voor een opvolger genaamd YOUR-SIG. Hier werd ook aan gewerkt maar het is er nooit gekomen. ChaosGFX komt binnenkort weer terug. Met een nieuwe skin waar nu nog aan wordt gewerkt. Klik HIER voor een voorproefje. Meer informatie: xaliasx.deviantart.com/journal www.chaosgfx.com Reageren
Heroix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ziet er netjes uit, ga me zeker registreren daar, als het zover is. Reageren
.Djanick Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 goed om te weten, heb een tijdje daar gezeten.. hopelijk dat de site deze maand nog terugkomt! Reageren
Slimm Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Door Alias heb ik me eerste mooie sigs gemaakt hehe, grunge tutorial 1,2 & 3 Goed om te zien dat het terugkomt. Reageren
M4X Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Leuk dat ze eindelijk terug gaan komen, ik vond het nogal sneu dat ze toen gehackt waren. Ze zullen wel weer erg snel tot een groot forum uitgroeien als alle oude leden zich weer registreren Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Kan het me nog wel herinneren ja, maar toen was ik nog een beetje slecht met Photoshop. Goed dat het terug komt! Is dit btw geen spam? Heeft vrijwel niks met GTAForum te maken. PS: Voorproefje is down. Bewerkt: 8 januari 2008 door Grove St. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 echt nog nooit van gehoord, maar ziet er mooi uit ik denk (ondanks dat ik niet goed ben met photoshop) dat ik me ga registreren Reageren
Rivel Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Hmm, vette site kan ik eindelijk nog eens goed leren PS'en. Bewerkt: 12 januari 2008 door Rivel Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Het was een prachtige site, waarom is hij uberhaubt offline gegaan? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Helaas was het gehackt, ik ben gelijk weer lid geworden! Reageren
.Djanick Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 same here, ben ook weer lid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.