white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ja ik ben net een eigen server aan het beginnen en ik wil hem online zetten maar het lukt niet, je moet dus eerst samp-server.exe opstarten maar dat gaat nie. Dan kijk ik welke fout erin zit dan zegt hij dat ik een gamemode moet selecteren. Maar ik heb hem al ingevuld dus ik weet niet wat het probleem is nu :s shot: Dit is mijn script gewoon nog standaard Mijn server.cfg echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password xx maxplayers 10 port 7777 hostname [NL].::Stunt Server::.By BaFFer gamemode0 script1. announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com En de foutmelding: [15:28] [15:28] Server Plugins [15:28] -------------- [15:28] Loaded 0 plugins. [15:28] I couldn't load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg [15:28] It needs a gamemode0 line at the very least. Bewerkt: 2 januari 2008 door white gangsta Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Heb je wel 'script1.pwn' en 'stript1.amx' in de map 'gamemodes' staan? Edit: >>Hier<< kan je een Nederlandstalige tutorial downloaden die ik gemaakt heb. Hierin worden de basis-dingen van het downloaden van de benodigde bestanden, t/m het maken van teleportcommando's uitgelegd Bewerkt: 2 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb je wel 'script1.pwn' en 'stript1.amx' in de map 'gamemodes' staan? euhm maar ik heb alleen script.pwn staan ? geen .amx Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb je wel 'script1.pwn' en 'stript1.amx' in de map 'gamemodes' staan? euhm maar ik heb alleen script.pwn staan ? geen .amx Je moet je script nog compilen met Pawno. Maar dat staat allemaal uitgelegd in die tutorial. Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb je wel 'script1.pwn' en 'stript1.amx' in de map 'gamemodes' staan? Edit: >>Hier<< kan je een Nederlandstalige tutorial downloaden die ik gemaakt heb. Hierin worden de basis-dingen van het downloaden van de benodigde bestanden, t/m het maken van teleportcommando's uitgelegd ja maar die gebruik ik al maar in mijn scriptfile komt er een error op als ik wil compileren, hoe komt dt ? Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Oooow, ik denk dat ik het al weet, ik heb de 'includes' niet bij pawno in de map gezet, maar waar kan ik dat bestand vinden ? Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Oooow, ik denk dat ik het al weet, ik heb de 'includes' niet bij pawno in de map gezet, maar waar kan ik dat bestand vinden ? Heb je die tutorial nou al gelezen? Zal wel niet, anders had je deze vraag niet hoeven te stellen. Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Oooow, ik denk dat ik het al weet, ik heb de 'includes' niet bij pawno in de map gezet, maar waar kan ik dat bestand vinden ? Heb je die tutorial nou al gelezen? Zal wel niet, anders had je deze vraag niet hoeven te stellen. De map ‘pawno’ In deze map staan de programmabestanden van ‘Pawno’ en de include-files (deze staan in een aparte map ‘Includes’) maar ik zie die aparte map tog nergens oor ... Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ok w8 andre vraag, Welke zijn de include files ? Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ok w8 andre vraag, Welke zijn de include files ? Die staan allemaal in het zip-bestand die je gedownload hebt op www.sa-mp.com Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ok gelukt het zal wel vnaf hier lukke bdankt vr de uitleg... Reageren
tayama3 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Ik zag misschien een foutje Hierzo: gamemode0 script1. Hetmoet zo zijn: gamemode0 script1 1 Misschien was dat je fout? En over die gamemode ik kan die error niet lezen dus zou ik je ook niet Tenzij je ff een betere screen maakt met die hele error:7 Tayama Bewerkt: 3 januari 2008 door tayama3 Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Als ik het goed gelezen heb heb je het script opgeslagen als script.pwn. Dan moet je bij gamemode dit neer zetten: Jij had: gamemode0 script1 Het moet dan zijn: gamemode0 script.pwn Of: gamemode0 script Ik kan het ook verkeert hebben Reageren
WackoX Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Remcconen alsje blieft iemand niet iets wijsmaken wat jij ook niet zeker weet, Het moet dus zijn (stel dat jou gamemode script1 heet): gamemode0 script1 1 (stel dat jou gamemode script heet) gamemode0 script 1 Bewerkt: 4 januari 2008 door Danny_k Reageren
Sandra Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Remcconen alsje blieft iemand niet iets wijsmaken wat jij ook niet zeker weet,Het moet dus zijn (stel dat jou gamemode script1 heet): gamemode0 script1 1 (stel dat jou gamemode script heet) gamemode0 script 1 Waarom zet jou in godsnaam een '1' erachter? Dat is echt nergens voor nodig. als jou .amx file 'script2.amx' heet, dan zet je in je server.cfg gamemode0 script2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.