js007 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 kan je in gta3 replay gebruiken zoals in san andreas ? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Volgens mij wel, maar daar ben ik niet 100% zeker van. Volgens mij kun je met F1 de 'Replay'-functie inschakelen. Doet hij het niet, moet je eventjes kijken bij de instellingen. Als hij daar ook niet tussen staat, zit hij er denk ik niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Volgens mij wel, maar daar ben ik niet 100% zeker van. Volgens mij kun je met F1 de 'Replay'-functie inschakelen. Doet hij het niet, moet je eventjes kijken bij de instellingen. Als hij daar ook niet tussen staat, zit hij er denk ik niet in. Ik heb dit even nagezocht in het GTA III boekje en je hebt gelijk. Het is inderdaad de F1 toets waarmee je een Replay kunt bekijken van 30 seconden. Maar deze toets kan altijd veranderd worden in de instellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 zou dat ook werken bij vice city de replay ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Ja bij alle GTA's heb je een replay knopje, dus bij GTA Vice City ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Maar niet op de ps2, wat wel erg jammer is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 kan je in gta3 replay gebruiken zoals in san andreas ? alvast bedankt op de pc wel xbox en ps2 niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Ja bij alle GTA's heb je een replay knopje, dus bij GTA Vice City ook. bedankt , en proficiat met je award Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 En als klap op de vuurpijl kun je zelfs om de auto heen draaien met de replays. Dit kan je alleen in GTA San Andreas in gewone gameplay. Maar ik begrijp niet dat rockstar dat niet gelijk heeft toegevoegd in GTA III. Van Johannes47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.