derk_c Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Is het mogelijk om ook de andere radio zenders van San Andreas te veranderen door middel van je eigen liedjes? Dat ik bijvoorbeeld bij SFUR ook mijn eigen gekozen liedjes kan horen ipv de standaard liedjes van SFUR? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Is het mogelijk om ook de andere radio zenders van San Andreas te veranderen door middel van je eigen liedjes?Dat ik bijvoorbeeld bij SFUR ook mijn eigen gekozen liedjes kan horen ipv de standaard liedjes van SFUR? Het kan in feite wel....maar dan verpest je je hele SA geluiden. 1 piepklein foutje en je SA is dood, ik wou het ook doen wat jij vraagt! Maar ging er gelijk mee stoppen. Reageren
RoL0 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Is het mogelijk om ook de andere radio zenders van San Andreas te veranderen door middel van je eigen liedjes?Dat ik bijvoorbeeld bij SFUR ook mijn eigen gekozen liedjes kan horen ipv de standaard liedjes van SFUR? Ik heb zo'n programma gehad, kweet alleen niet meer hoe ie heet en waar die staat, zal hem meteen gaan zoeken! Wil er zelf ook nog even mee klooien. edit: SAAT, ja dat was hem, dankje K.O. Het is inderdaad niet erg gebruiksvriendelijk! Bewerkt: 2 januari 2008 door RoL0 Reageren
K.O. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Is het mogelijk om ook de andere radio zenders van San Andreas te veranderen door middel van je eigen liedjes?Dat ik bijvoorbeeld bij SFUR ook mijn eigen gekozen liedjes kan horen ipv de standaard liedjes van SFUR? Ik heb zo'n programma gehad, kweet alleen niet meer hoe ie heet en waar die staat, zal hem meteen gaan zoeken!Wil er zelf ook nog even mee klooien. Dit programma heet SAAT, San Andreas Audio Toolkit. Met dit programma kun je alle geluiden in het spel wijzigen. Omdat het programma niet echt gebruiksvriendelijk is door zn command-line interface, raad ik je aan om een GUI, Graphic User Interface te downloaden, waardoor je alleen maar met een point-and-click-interface hoeft te werken. De GUI van Alci lijkt me wel geschikt. Het is wel mogelijk met deze tool, maar het blijft inderdaad erg lastig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.