Jump to content

Daft Punk


Ferre

Recommended Posts

284994vs0hm1.jpg
Daft Punk
Wie kent ze niet, die twee Franse gasten met robothelmen op. Da Funk, One More Time, Harder Better Faster Stronger en Technologic om een paar topnummers te noemen. Ze hebben 3 studioalbums gemaakt: Homework (1997), Discovery (2001) en Human After All (2005). Er is ook een film gemaakt van Discovery genaamd Interstella 5555. Er wordt niet in gesproken en je hoort alleen de muziek van het album en het beeld is ter ondersteuning. In november vorig jaar kwam Alive 2007 uit. Een live-remixalbum van hun tour. Hun optredens zijn altijd erg spectaculair.


1395397718c380a9692qz8.jpg
De Daft Punk piramide.


Daft Punk in de Heineken Music Hall, juli 2007. Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    7

  • lexus123

    7

  • VforV

    4

  • tjoef

    4

Top Posters In This Topic

Ben al heel lang fan van ze en kan echt bijna alle nummers van ze eindeloos achter elkaar draaien! Vind het ook wel vet dat hun muziek nu weer terug komt doordat ze door middel van hun eigen nummers weer beats maken voor anderen. Zoals Touch It van Busta Rymes of Stronger van Kanye. Die zijn ook door Daft Punk gemaakt, veel mensen denken dat ze gecoverd zijn maar dat is dus niet. Maar echt dik respect voor deze gasten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Hebben zo ook Touch It van Busta Rhymes gedaan?

Ja, is te horen op 'Alive 2007', het tweede nummer. Dan gaat het geleidelijk over in 'Technologic'. Echt zalig gemixt. Via het originele Harder, Better, Faster, Stronger kwam ik in contact met Daft Punk, hoewel ik Daft Punk al kende van vroeger. Maar toen ik nog eens Harder, Better, Faster, Stronger hoorde wou ik meer. Het album Discovery is gewoon geweldig. Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem staat op mijn PSP. Jammer niet zo'n goeie kwaliteit want ik heb hem van Google Video gedownload. Ergens in november kocht ik dan ook hun laatste live album 'Alive 2007' en weer wat later 'Musique: Volume 1: 1993-2005'. Daft Punk is gewoon fantastisch. Justice, dat de nieuwe Daft Punk genoemd wordt, is ook wel goed, maar kan voor mij niet tippen aan Daft Punk.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik de beste nummers Crescendolls, Harder Better Faster Stronger, Around The World en One More Time. Erg vet vind ik de remix van Television Rules The Nation met Crescendolls.

Crescendolls! _O_ Stella FTW! Maar Around The World vind ik intussen afgezaagd klinken. De Superheroes / Human After All / Rock 'n Roll mix op Alive 2007 is ook vet. Ook wel vette tracks op Homework, al is het heel wat anders vergeleken met Discovery.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn echt goed enzo, maar waarom dragen ze helmen? Ik weet wel hoe ze zonder helmen eruit zien, maar waarom ze dat dragen..... Wie weet dat?

Dat is gewoon vet. Die helmen zijn geniaal. Als je aan Daft Punk denkt dan denk je aan die pyramide en die gasten met robothelmen. Ik weet niet of er echt een reden voor is. Joss Stone herken je ook aan het paars/roze haar, om maar een voorbeeld te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...