Jump to content

Daft Punk


Ferre

Recommended Posts

Ze zijn echt goed enzo, maar waarom dragen ze helmen? Ik weet wel hoe ze zonder helmen eruit zien, maar waarom ze dat dragen..... Wie weet dat?

Waarom spelen gorillaz nooit echt op een podium, maar zijn het gewoon hologrammen of spelen ze achter schermen?

Just part of the act, denk ik. Gorillaz zijn bekender om hun acts en videoclips dan om hun muziek, denk ik :clown:

Bij Daft Punk is het gewoon om een juiste sfeer op te wekken, zo'n soort technisch getinte atmosfeer. Hun muziek is ook robot-stijl

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    7

  • lexus123

    7

  • VforV

    4

  • tjoef

    4

Top Posters In This Topic

Toen Gorillaz voor het eerst "live" hingen was dit met reusachtige schermen waar de band werd op gebeamt. Later was dat dan met holo's dacht ik :puh: .Was echt vet toen. Ze speelden met een live orkest. Moet je eens op letten als ze touren, meestal gaan ze met holograms spelen en dan komen er echt mensen op :

Best kickass, die kerels :puh:

Genoeg gelummeld, nu naar Daft Punk...

Daft punk vind ik gewoon Epic, Zeker hun Anime serie in clips. Ik heb ze ooit na elkaar gezien op TMF ofzo. Was erg chill. Enkele nummers herinner ik ; Around the World. Mooi liedje. Staat ongetwijfeld in mijn top 10 ooit :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn echt goed enzo, maar waarom dragen ze helmen? Ik weet wel hoe ze zonder helmen eruit zien, maar waarom ze dat dragen..... Wie weet dat?

Het is hun handelsmerk. Ook deels om niet herkend te worden. Ik las eens in een interview in Humo dat de interviewer geen foto's mocht maken van hen. In werkelijkheid zijn het twee magere dertigers die al een beetje kalend zijn. :puh: Vroeger droegen ze gewone clownmaskers enzo, die robot-outfits zijn er pas later gekomen. En zoals Ferre al zei is het gewoon zeer vet, het zijn niet zomaar robot-helmen maar ze hebben elk hun eigen design. Ze komen zelfs voor in Interstella 5555 bij die award uitreiking.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn echt goed enzo, maar waarom dragen ze helmen? Ik weet wel hoe ze zonder helmen eruit zien, maar waarom ze dat dragen..... Wie weet dat?

Het is hun handelsmerk. Ook deels om niet herkend te worden. Ik las eens in een interview in Humo dat de interviewer geen foto's mocht maken van hen. In werkelijkheid zijn het twee magere dertigers die al een beetje kalend zijn. :puh: Vroeger droegen ze gewone clownmaskers enzo, die robot-outfits zijn er pas later gekomen. En zoals Ferre al zei is het gewoon zeer vet, het zijn niet zomaar robot-helmen maar ze hebben elk hun eigen design. Ze komen zelfs voor in Interstella 5555 bij die award uitreiking.

Dat artikel las ik ook :D :D

Ik zoek trouwens een lied van daft punk...

Het begint met een vrij stevige gitaarmelodie, ik weet niet wat er nog in voorkomt :|

Wie weet wat ik zoek?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 6 maanden later...

Jammer dat dit topic een beetje dood is want Daft Punk is echt geweldig! Ze zien er grappig uit als robots en maken super goeie electronic muziek. Weet iemand hier misschien of ze nog een tour gaan geven net als in 2007 want dat lijkt me echt gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat dit topic een beetje dood is want Daft Punk is echt geweldig! Ze zien er grappig uit als robots en maken super goeie electronic muziek. Weet iemand hier misschien of ze nog een tour gaan geven net als in 2007 want dat lijkt me echt gaaf.

Ik heb gehoord 2010/2011, stond iets op hun website over acts in China die onderdeel zouden zijn van een nieuwe wereld-tour.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...