jeffreyaerox Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 als ik me niet vergis heeft rockstar aangekondigt nog met een demo op de proppen te komen over het hele vernieuwede politie systeem, deze demo zou alleen door pers te bezichtigen zijn 8ter gesloten deuren. is er al wat over bekend over deze demo of laten ze het overwaaien Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ik weet niet waar je dit gehoord hebt maar een bron is altijd wel handig. En voor zover ik weet komt er geen demo. Bewerkt: 2 januari 2008 door 2fast{0} Reageren
thug Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 nu zullen ze geen demo meer uitbrengen hoor de game komt er bijna en ze hebben haast geen trailers van de game uitgebracht laat staan een demo. Reageren
joor593 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ja dat klopt dat werd hier ergens op het forum gezegd voor de 1e trailer er was, Dat ze nog informatie zouden geven over het vernieuwde politie systeem ik dacht een demonstratie voor de pers Reageren
danielb Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 zou wel heel vet zijn omdat wat beter te weten Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 het is toch wel degelijk op verschillende sites te lezen als je goed zoekt en ik bedoel geen speelbare demo voor gamers zoals ons, maar een demopresentatie voor de gamepers Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 er was al een lange tijd geleden een persdemo geweest maar van een spesifice politie demo heb ik nog nooit van gehoort. Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 er was al een lange tijd geleden een persdemo geweest maar van een spesifice politie demo heb ik nog nooit van gehoort. Ik denk dat de demo's wel iets van het politie systeem laten zien, aangezien we er ook wel wat over weten. Maar specifiek voor de politie was die niet he? Reageren
DJRobin Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 En wanneer vindt die plaats ? en waar? Reageren
Sybert Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik heb op insidegamer.nl in de impressie van GTA IV van 30 mei wel iets gehoord over een demo voor de gamepers specifiek over het polititiesysteem. Die impressie is uiteraard al lang geleden, dus ik heb geen idee of die er degelijk is geweest of zal komen, maar ik wil gewoon even zeggen dat de topicstarter helemaal geen onzin vertelt. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 nee klopt ik vertel hier ook geen onzin, ik heb het namelijk ook in die impressie van insidegamer gehoord ja daar heb ik het ook van want als je dat filmpje bekijkt zegt hij dat dat nog zou komen maargoed niemand weet hier dus nog iets van. afwachten maar...... Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb hier een filmje op youtube.com gezien. Een gast had wat dingen uitgevonden (hij gebruikte alleen trailer 2 en wat screens) hier is het: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.