Jump to content

Demo politiesysteem


jeffreyaerox

Recommended Posts

als ik me niet vergis heeft rockstar aangekondigt nog met een demo op de proppen te komen over het hele vernieuwede politie systeem, deze demo zou alleen door pers te bezichtigen zijn 8ter gesloten deuren.

is er al wat over bekend over deze demo of laten ze het overwaaien

Link to comment
Delen op andere websites

er was al een lange tijd geleden een persdemo geweest maar van een spesifice politie demo heb ik nog nooit van gehoort.
Ik denk dat de demo's wel iets van het politie systeem laten zien, aangezien we er ook wel wat over weten. Maar specifiek voor de politie was die niet he?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op insidegamer.nl in de impressie van GTA IV van 30 mei wel iets gehoord over een demo voor de gamepers specifiek over het polititiesysteem. Die impressie is uiteraard al lang geleden, dus ik heb geen idee of die er degelijk is geweest of zal komen, maar ik wil gewoon even zeggen dat de topicstarter helemaal geen onzin vertelt.

Link to comment
Delen op andere websites

nee klopt ik vertel hier ook geen onzin, ik heb het namelijk ook in die impressie van insidegamer gehoord ja daar heb ik het ook van want als je dat filmpje bekijkt zegt hij dat dat nog zou komen maargoed niemand weet hier dus nog iets van. :N

afwachten maar......

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...