_niickk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik zocht een mod zodat je elk huis je savehuis kon maken, en ook een mod dat je zoveel gangmembers kunt recruteren als je wilt, ik kwam uit bij een soort mod die n00bmode v2.0 heette, ( bij iemand bekend) ik had deze geinstalleerd wat gewoon goed ging, maar toen ik mijns pel starte ( mijn oude savegame, weet niet of het hiermee te maken heeft) bleef alles hangen en kreeg ik een zwart scherm, en san andreas sloot zich zelf af. vraagje is dus, hoe kan dit en wat kan ik er aan doen, of bestaan er andere mods waarmee je elk huis in kunt of zoveel gangmembers als je wilt kunt recruteren?? Btw: zocht ook een mod die gangmembers ERBIJ voegt, en niet in plaats van. voorbeeld : sweet bij je gang, maar niet in plaats van een van die 3 andere. hoop op een snelle reactie bvd nick. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Zo'n mod is er niet dat ik weet, maar wat ik je wel kan vertellen is dat je newgame moet starten als je de Noobmode versie 2 hebt geinstaleerd. Reageren
_niickk Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Zo'n mod is er niet dat ik weet, maar wat ik je wel kan vertellen is dat je newgame moet starten als je de Noobmode versie 2 hebt geinstaleerd. Dankje zal het eens proberen geprobeerd, maar het scherm blijft zwart hoe kan ik dit fixen?? Bewerkt: 2 januari 2008 door _niickk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.