Jump to content

SAMP werkt niet correct :(

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net mijn eigen server kunnen maken maarnu als ik op SAMP wil spelen, start hij gewoon SA op, ik heb verschillende servers geprobeerd maar tog blijft hij sa opstarten

Geplaatst:

Dat ligt aan verschillende dingen. De meest voor de hand liggende is dat je Versie 2 van GTA San Andreas hebt. Patch je spel eventjes met deze patch, en desnoods maak je heel je spel V1 met deze bestandjes. :)

Geplaatst:

Neej, dat heb ik al lang gedaan hoor, vanmiddag kon ik er nog op en nu ik die server heb gemaakt kan ik niet maar op SAMP

Geplaatst:

Heb je SA-MP wel in de juiste map geïnstalleerd? Je moet hem in je GTA San Andreas map hebben staan, anders doet 'ie het niet. Wat je ook kunt doen, is kijken of er Firewalls aan staan. Zo ja, schakel ze dan uit. Laatste mogelijkheid is dat je je spel illegaal hebt, maar of we je daar maar mogen helpen spreekt voor zich. :)

Geplaatst:

neej het werkt allemaal perfect ik heb het een uur geleden nog gespeeld , maar nu start hij als ik op connect klik gewoon San Andreas op ipv. Multiplayer

Geplaatst:

Heb je wat aangepast in de GTA San Andreas map, of misschien nog iets anders? Want dat zou wel eens tot de oplossing kunnen leiden.

Geplaatst:

Misschien is SA-MP die mods juist gewend; installeer SA-MP eens opnieuw? Doet 'ie het dan nog niet, hetzelfde eventjes doen met GTA San Andreas zelf, daarna zou hij het denk ik weer moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...