white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb net mijn eigen server kunnen maken maarnu als ik op SAMP wil spelen, start hij gewoon SA op, ik heb verschillende servers geprobeerd maar tog blijft hij sa opstarten Reageren
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Dat ligt aan verschillende dingen. De meest voor de hand liggende is dat je Versie 2 van GTA San Andreas hebt. Patch je spel eventjes met deze patch, en desnoods maak je heel je spel V1 met deze bestandjes. Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Neej, dat heb ik al lang gedaan hoor, vanmiddag kon ik er nog op en nu ik die server heb gemaakt kan ik niet maar op SAMP Reageren
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb je SA-MP wel in de juiste map geïnstalleerd? Je moet hem in je GTA San Andreas map hebben staan, anders doet 'ie het niet. Wat je ook kunt doen, is kijken of er Firewalls aan staan. Zo ja, schakel ze dan uit. Laatste mogelijkheid is dat je je spel illegaal hebt, maar of we je daar maar mogen helpen spreekt voor zich. Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 neej het werkt allemaal perfect ik heb het een uur geleden nog gespeeld , maar nu start hij als ik op connect klik gewoon San Andreas op ipv. Multiplayer Reageren
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb je wat aangepast in de GTA San Andreas map, of misschien nog iets anders? Want dat zou wel eens tot de oplossing kunnen leiden. Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik had véééééél mods staan , maar ik heb ze allemaal terug verwijderd.. Reageren
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Misschien is SA-MP die mods juist gewend; installeer SA-MP eens opnieuw? Doet 'ie het dan nog niet, hetzelfde eventjes doen met GTA San Andreas zelf, daarna zou hij het denk ik weer moeten doen. Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Als ik he opnieuw installeer, ben ik wel mijn server kwijt Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 nee hoor. Gewoon je .pwn en .amx bestanden bewaren Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 jah.. tuurlijk dom vn mij Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 pff tga nog niet, ij blijf SA opstarten ): Reageren
white gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 kan niemand helpen ????? Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het is niet de bedoeling dat je gaat triple-posten... Wacht gewoon geduldig tot iemand een oplossing voor je weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.