.Djanick Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 nou, ik heb weer eens een signature gemaakt *na haast 2 maanden niet hiermee bezig te zijn geweest* vind hem zelf niet al te goed gelukt..mja, misschien hebben jullie er een andere mening over Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 je kunt je naam niet echt goed zien.. Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 geef een normale rate of ga buitenspelen please mensen zeuren altijd maar over lettertype... Reageren
Hackman Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 het gaat niet om de lettertype maar om de plaats, want we kunnen hoogstens maar 3 letters lezen Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 @hierboven: Ga buitenspelen! Mijn rate: Het is nogal zwart, en te weinig wit. Daardood wat vaag en triest zeg maar. De witte vlek linksonder is wat overdreven veel wit. De tekst is half verborgen en ietswat te klein. Voor de rest weinig aan te merken Een 7tje... Reageren
Heroix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Ik vind het wel een leuk design, een dikke zwarte rand, met daarbinnen een mooie signature in het zwart-wit. Maar er zijn wel een paar minpuntjes aan, rechts heb je veel te dicht op elkaar gebrushed en ziet het er een beetje wazig uit. Ik vind ook dat licht-effect links overbodig, je had het beter lichtjes over heel de signature verspreid, zou er naar mijn mening veel beter uitzien zo. Verder vind ik het ook een beetje jammer van de tekst, die had je misschien een beetje opvallender kunnen zetten, in het wit en met een mooi font, staat altijd goed op dit soort designs. Maar ik vind dit zeker niet slecht, KUTGW. Bewerkt: 4 januari 2008 door Heroix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.