Jump to content

mysql

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je bij je forum een mysql error krijgt, zoals IPS driver error.

Is de systeem dan wel of niet geconnected met de database.

Ik zou dit graag willen weten omdat ik mijn database overzet.

Geplaatst:

Als je een driver error krijgt, wil dat niet meteen zeggen dat het forum geen connectie heeft met de database.

Natuurlijk moeten de database tabellen, de locatie van de database en de inloggegevens van de database wel kloppen. Maar volgens mij kan je na het foutief instaleren van een mod ook een driver error krijgen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Als je een driver error krijgt, wil dat niet meteen zeggen dat het forum geen connectie heeft met de database.

Natuurlijk moeten de database tabellen, de locatie van de database en de inloggegevens van de database wel kloppen. Maar volgens mij kan je na het foutief instaleren van een mod ook een driver error krijgen.

Greetz :sigaar:

En wat als je een 500 internal server error krijgt?

Is het dan wel of niet connected, want nu kan ik dan weten of de database fout is.

Of anders de config file niet klopt, en nog even naar de goeie gegevens moet vragen.

Had trouwens bij het overzetten al een error, hadt toen wat dingetjes aangevinkt en afgevinkt en toen werkte het.

Geplaatst:

IPS driver error kan meerdere oorzaken hebben. Meestal staat er wel een oorzaak bij. Op ons forum is het iedergeval de drukte (heel veel bezoekers) van WikiGTA en GTAForum.nl wat zorgt voor een enorm hoog database verbindingen sinds tijden. ^_^

Maar in jou geval is het waarschijnlijk eerder een configuratie fout.

500 internal server error is een configuratie fout in de (web)server. Deze kan echter ook optreden doordat rechten en permissies van bestanden fout staan of omdat je .htaccess verklooit is.

Merk op dat dit geen support forum is en dat je beter hulp kan vragen aan je webhost. Zij weten namelijk bij welke foutmelding welke oorzaak zit en tevens kunnen zij makkelijk in de logs terug kijken wat er allemaal aan de hand is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...