Jump to content

vc mp probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

yo,

ik heb vcmp geinstallleerd en als ik het wil spelen ga ik dus naar het het vc:mp vz icoontje, dan ga ik naar 'internet' edn dan heb ik de keuze tsn versch. servers .

gelijk welke ik kies: sturt de multiplayer vc op, maar als het opgestart is zie ik gewoon een beeld dat ik in de kaufman kabs garage ben en als ik tommy verplaats beweegt de camera niet mee.

via de radar verplaats ik me dan naar het water en laat ik me verdrinken. ik espawn dan op de weg naast het water en de camera functioneert weer normaal.

maar ik zie geen enkele speler, nergens voertuigen, nergens healt pickups of wapes. gwn een lege vice city.

als ik dat doe staat er in de hoek connection succesfull, loading game netwrk en dan in het rood:

connection redjected

you're using an incorrect version!

ik heb dan vcmp op andere sites gedowndld maar overal hetzelfde gelijksoortige probleem.

toen besloot ik te googelen en ik vond een prog: vc-mp v0.3 client ofzo.

ik d8 dat het daarmee zou gaan maar nee.

ik heb een juist geinstalleerde vice city zonder mods trainers of wat dan ook.

pleazz help mie

mss kan ik mta downloaden maar dat begrijp ik niet

feedback please

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
yo,

ik heb vcmp geinstallleerd en als ik het wil spelen ga ik dus naar het het vc:mp vz icoontje, dan ga ik naar 'internet' edn dan heb ik de keuze tsn versch. servers .

gelijk welke ik kies: sturt de multiplayer vc op, maar als het opgestart is zie ik gewoon een beeld dat ik in de kaufman kabs garage ben en als ik tommy verplaats beweegt de camera niet mee.

via de radar verplaats ik me dan naar het water en laat ik me verdrinken. ik espawn dan op de weg naast het water en de camera functioneert weer normaal.

maar ik zie geen enkele speler, nergens voertuigen, nergens healt pickups of wapes. gwn een lege vice city.

als ik dat doe staat er in de hoek connection succesfull, loading game netwrk en dan in het rood:

connection redjected

you're using an incorrect version!

ik heb dan vcmp op andere sites gedowndld maar overal hetzelfde gelijksoortige probleem.

toen besloot ik te googelen en ik vond een prog: vc-mp v0.3 client ofzo.

ik d8 dat het daarmee zou gaan maar nee.

ik heb een juist geinstalleerde vice city zonder mods trainers of wat dan ook.

pleazz help mie

mss kan ik mta downloaden maar dat begrijp ik niet

feedback please

Ey m8 Download de nieuwste client want er is nu al een 0.5 google gwn ff "Mta Vice City Latest Client"

Laterrz ;)

Bewerkt: door WALLAH

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...