Jump to content

ps2 online

Mania-92

Recommended Posts

Geplaatst:

Moet je bij sony een Networking CD Bestellen:

6. De Network Access Disc en Network Access Code.

Als je een PlayStation 2 hebt die op het netwerk kan worden aangesloten, kun je een Network Access Disc verkrijgen door je te registreren op www.ps2registration.com . Eventueel kun je ook de registratiekaart invullen en opsturen die bij je console is geleverd. Dan wordt er een Network Access Disc naar je opgestuurd. Je Network Access Code staat op de achterkant van het registratieboekje van je console en ziet er ongeveer zo uit: 1234567-8912345.

Als je PlayStation 2 geen ingebouwde NETWORK-aansluiting heeft, moet je een externe netwerk-adapter (Ethernet) (voor PlayStation 2) aanschaffen. De Network Access Code zit dan bijgesloten bij de Network Access Disc en de netwerkkabel.

Als je om wat voor reden dan ook geen Network Access Disc hebt, neem dan contact op met je plaatselijke SCEE-klantenservice. (Telefoonnummers zijn te vinden in de documentatie van je console of in de handleidingen van alle games). Zij kunnen je advies geven over hoe je aan een exemplaar kunt komen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

moet je dan geen kabel naar de modem om internet verbinding te hebben? of is het gewoon met een code dat je moet krabben en intikken??

Geplaatst: (bewerkt)
Moet je bij sony een Networking CD Bestellen:

6. De Network Access Disc en Network Access Code.

Als je een PlayStation 2 hebt die op het netwerk kan worden aangesloten, kun je een Network Access Disc verkrijgen door je te registreren op www.ps2registration.com . Eventueel kun je ook de registratiekaart invullen en opsturen die bij je console is geleverd. Dan wordt er een Network Access Disc naar je opgestuurd. Je Network Access Code staat op de achterkant van het registratieboekje van je console en ziet er ongeveer zo uit: 1234567-8912345.

Als je PlayStation 2 geen ingebouwde NETWORK-aansluiting heeft, moet je een externe netwerk-adapter (Ethernet) (voor PlayStation 2) aanschaffen. De Network Access Code zit dan bijgesloten bij de Network Access Disc en de netwerkkabel.

Als je om wat voor reden dan ook geen Network Access Disc hebt, neem dan contact op met je plaatselijke SCEE-klantenservice. (Telefoonnummers zijn te vinden in de documentatie van je console of in de handleidingen van alle games). Zij kunnen je advies geven over hoe je aan een exemplaar kunt komen.

@THE_GAME_MEN!:

op welke site haal je hier die informatie vandaan??

sorry voor de dubbelpost :(

Bewerkt: door TheGtaSecret
Geplaatst:

lijkt mij ingewikkeld wat daar staat ik weet nieet krijgt ge dat op gestuurd dan moet ge iets sturen dan weer er is niks van een kabel of zo ander met een stick thegtasecret

Geplaatst:

ik zou gewoon willen weten wat ik allemaal nodig heb om op online te kunnen gamen. mijn playstation 2 is een gewone en niet de nieuwe die al een network adapter heeft.. wat moet ik nu allemaal hiervoor doen?? <_<

Geplaatst:

Een netwerkadaptor kopen met een router..

Een netwerk adaptor kost rond de 40 euro en zit ook een code en schijfje bij.

Je moet een router (het handigst) naar je pc linken met behulp van een netwerk kaart en de router naar de netwerkadaptor linken (cross cable/straight cable).

Dan moet je even configureren met het schijfje en klaar is Gta Secret.

De PS2 Online helpdesk is ook zeer handig ;)

• 1 year later...
Geplaatst:

Ik heb een ps2 gekocht met model Nummer: SCPH-70012 en ik wil me registreren bij www.ps2registration.com om daar ook die Network Access Disc en Network Access Code te krijgen. Maar zodra ik het model nummer moet invullen dan staat de SCPH-70012 er niet bij, het gaat maar tot 70008 SS en als ik voor een ander model kies dan lukt dat niet want die komt niet overeen met het registratie nummer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Of hoe ik op internet kom met mijn playstation 2? Dat zou wel zo handig zijn :)

Alvast bedankt

Moos

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

^^Waarom een bump van meer dan 1 jaar?

Tip: Contacteer helpdesk van Sony!

Bewerkt: door Rekam
Geplaatst:

Mania-92: Je moet inderdaad bestellen om een netwerk cd te krijgen. Maar je kan met sommige game's zoals Delta Force Black hawk down al een account aanmaken (gratis) :) Als jij de nieuwere ps2 versie hebt (noemt men de slimline) heb je al een netwerk kaart erin :Y Wat je zou kunnen doen is: als je een pc in de buurt van je ps2 hebt staan het kabeltje (van internet) achter in je ps2 steken dan registreren als je het bij een van je spellen kan, en dan kan je ook gewoon internetten (zo heb ik het nu ook) als dit niet het geval is, dus je hebt geen pc met intenret kabel in de buurt van je ps2, dan zal je een netwerk kabel moeten aanschaffen is gewoon te koop bij een

computerzaak (kost ong. 1 euro per meter) Je moet dan de intenret kabel van je ps2 naar je router als je die hebt :) (ik heb ooit gehoord dat op mijn manier tijdelijk is... dus dit betekend niet dat je de netwerk cd niet nodig hebt, maar het is gewoon handig de mogelijkheid om al vast tijdelijk online te kunnen game) :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...