Mezelf13 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik heb de GTA2 Level editor gedownload, nu krijg ik het volgende probleem als ik hem open via Winzip. Kan Babdll niet vinden, wat kan ik hier aan doen? PS: Kun je met de editor ook singleplayer maps maken, zoals Industrial District etc.? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Deze vraag zou je eigenlijk in het subforum "GTA2 Modding" moeten stellen maar ach. -Probeer hem opnieuw te downloaden (des noods van een andere site). -Onder Windows XP of Vista werkt de editor zeer slecht. Probeer een ander besturingssysteem. Je kan zowel singleplayer als multiplayer maps maken met de editor! Multiplayer maps zijn makkelijker om te maken, en bij singleplayermaps moet je een district overschrijven of de menu's bewerken. Lees eerst eens de tutorials op deze site (of print ze uit), die zullen je een hoop meer duidelijk maken! Reageren
Mezelf13 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Helaas dan, heeft iemand Single Player maps gemaakt? Zo ja, plaats hier download linkje, dan heb ik weer een beetje lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.