WALLAH Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Hoi mensen hier is mijn vraag , hoe kan je je de auto ALPHA goed laten driften met behulp van die handling.cfg wat moet ik veranderen ? als iemand dat weet kan ie dat aan mij vertellen dat zou ik toppie vinden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Hoi mensen hier is mijn vraag , hoe kan je je de auto ALPHA goed laten driften met behulp van die handling.cfg wat moet ik veranderen ? als iemand dat weet kan ie dat aan mij vertellen dat zou ik toppie vinden Je gaat naar C: -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data. Daar zoek je naar de Handling.cfg. open het met kladblok en zoek de Alpha op met Ctrl+F. Erachter zitten allemaal cijfers. Als je deze verandert, verander je dus het stuurgedrag etc. Ik heb hier een driftcode voor je: CarName 1200.0 2998.3 2.0 0.0 0.1 -0.8 75 0.70 0.80 0.47 5 350.0 50.0 5.0 R P 8.0 0.45 0 55.0 1.4 0.15 0.0 0.28 -0.05 0.5 0.3 0.25 0.10 35000 00110000 00c24007 0 2 0 Inplaats van Carname zet je daar Alpha. Nu heeft je Alpha een drift code. Reageren
Jay; Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Kan je hier ook wat mee voor de PS2 dan? Reageren
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Op de PS is het niet mogelijk te modden, althans, niet legaal. Dit is dus niet mogelijk hiervoor. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Kan je hier ook wat mee voor de PS2 dan? Als je toch wilt driften raad ik je aan het eens met de >>Infernus<< en de >>Elegy<< te proberen. Dit zijn auto's waar je ook goed mee kan driften als je het goed oefent. Reageren
WALLAH Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Op de PS is het niet mogelijk te modden, althans, niet legaal. Dit is dus niet mogelijk hiervoor. donwell plz hoeveel spaties moette ertussen alpha en die code ???? Reageren
Donwell Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Dat hangt ervan af. Maar als je goed naar de handling.cfg kijkt, zie je dat alle cijfertjes keurig onder elkaar beginnen. Zorg er dus simpelweg voor dat dat ook bij jou gebeurd. Ik heb eventjes gezocht bij de Alpha verder, en daar moeten 8 spaties zie ik. Denk er overigens ook aan, dat de Alpha geheel in hoofdletters moet, dus ALPHA. Anders zal GTA SA hem niet herkennen. Reageren
WALLAH Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Dat hangt ervan af. Maar als je goed naar de handling.cfg kijkt, zie je dat alle cijfertjes keurig onder elkaar beginnen. Zorg er dus simpelweg voor dat dat ook bij jou gebeurd. Ik heb eventjes gezocht bij de Alpha verder, en daar moeten 8 spaties zie ik. Denk er overigens ook aan, dat de Alpha geheel in hoofdletters moet, dus ALPHA. Anders zal GTA SA hem niet herkennen. bedankt ik ga em ff uitprobere huh raar ik kan nie instappen hij loop gwn door hij schuift de auto weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.