WALLAH Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) dit is et probleem , alsk wil instappe in mijn auto (ALPHA) gaat ie er wel op af maar dan loopt een soort van door hij duwt de auto weg maar hij stapt niet in kan iemand me helpe ik raak bezorgt BTW : eerst stapte ie er gwn in O_o Bewerkt: 2 januari 2008 door WALLAH Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Dit heb ik ook wel eens, dan staat hij er heel ver van af en dan gaat hij in een keer naar de deur toe, als je nou eens probeert om er even gewoon tegen aan te lopen? ik denk dat het gewoon een Bug is Tijmentje5 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Aangezien je pas een topic opende over de handling.cfg veranderen zal je waarschijnlijk een fout hebben gemaakt met het veranderen. Kijk dan nog eens goed na hoe je alles doet en probeer nog eens. Reageren
Jay; Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 dit is et probleem , alsk wil instappe in mijn auto (ALPHA) gaat ie er wel op af maar dan loopt een soort van door hij duwt de auto weg maar hij stapt niet in kan iemand me helpe ik raak bezorgt BTW : eerst stapte ie er gwn in O_o Ik probeer je te volgen Probeer gewoon precies bij de deur van je Alpha te gaan staan en zorg dat geen andere auto naast je staat. Lukt het dan nog niet, save het spel en start opnieuw op. Reageren
WALLAH Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 dit is et probleem , alsk wil instappe in mijn auto (ALPHA) gaat ie er wel op af maar dan loopt een soort van door hij duwt de auto weg maar hij stapt niet in kan iemand me helpe ik raak bezorgt BTW : eerst stapte ie er gwn in O_o Ik probeer je te volgen Probeer gewoon precies bij de deur van je Alpha te gaan staan en zorg dat geen andere auto naast je staat. Lukt het dan nog niet, save het spel en start opnieuw op. het is gelukt! ik moest iets vervangen in de vehicles.ide O_o lol maar iedereen bedankt voor de hulp heel snel trouwens goeie forum ... goeie forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.