Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedenavond,

Na een aantal weekjes aan mijn website te hebben gesleuteld komt het einde in zicht.

Graag commentaar en tips.

http://kevindierkx.dabeast.net/

Gelieve eerst te vergroten voordat u er op reageert.

post-27392-1199306144_thumb.png

,K

[EDIT] Menu font veranderd.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Op het eerste gezicht oogt het rustig. Het is makkelijk te lezen. Ik heb wel een aantal tips waarvan ik denk hoe ik het zou doen.

Bij een portfolio van iemand denk ik aan een collectie van creaties die iemand gemaakt heeft. Een portfolio maak je meestal ook alleen als je de bedoeling hebt om andere mensen te laten zien wat je in huis hebt qua ervaring, stijl en professionaliteit. Ik neem aan dat dat jou bedoeling ook is, maar als er iemand is die jouw portfolio wil zien, bedoelt diegene daarmee dat hij dus al je creaties wil zien in 1 oogopslag.

Wat ik dus zou doen in jou plaats is een portfolio maken waarbij de homepage gelijk een pagina is waar al je ontwerpen op staan. Dat trekt de mens meer aan en gaan ze ook niet zo letten op je layout. Als je een menu hebt waar ze op moeten klikken gaat men eerst kijken hoe de website er uit ziet (dat doet iedereen automatisch). Dan beoordelen ze de website en aan de hand daarvan geven ze conclusies wat jou stijl is. In dit geval is dat dus donker en een beetje 'grungy'.

Voor de rest zou ik zeggen, ga zo door! ;)

Geplaatst:

Bedankt voor de tip.

Ik zal proberen om een soort van "latest creation" naast het nieuws te zetten.

Of ik laat het een random plaatje zien.

In eerste instantie wou ik 2D en 3D gescheiden houden zodat je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.

Dit bracht mij dan tot het verdelen van de gehele site.

Nogmaals bedankt voor de tip,

K

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...