Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) ik heb gister avond gesaved aan hat alles groen aan(broek,trui,schoenen en hoed) ik start net mijn ps2 en tot mijn stomme verbazing staat cj in een witte onderbroek met hartjes en had z'n vage bril op met een neppe neus en snor :blink: <_< oja hij had nu cowboy schoenen aan en mijn haar is roze hoe kan dat????? iemand ook gehad???? ps.wat hij nu aan heeft heb ik trouwens nooit gekocht :blink: Bewerkt: 16 januari 2005 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik heb gister avond gesaved aan hat alles groen aan(broek,trui,schoenen en hoed)ik start net mijn ps2 en tot mijn stomme verbazing staat cj in een witte onderbroek met hartjes en had z'n vage bril op met een neppe neus en snor :blink: <_< oja hij had nu cowboy schoenen aan en mijn haar is roze hoe kan dat????? iemand ook gehad???? ps.wat hij nu aan heeft heb ik trouwens nooit gekocht :blink: had ik ook een keer had ik me pimp pak aan en toen gesaved ermee toen wou ik het de volgende dag spelen had ik zo'n groen jasje aan en een groene broek maar die had ik wel al wel gekocht in Didier Sachs zkr weer zo'n GTA Glitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 wahahahahah save je hem als cj speel je de volgende de dag verder ben je ineens sweet wahahahahaah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 wahahahahah save je hem als cj speel je de volgende de dag verder ben je ineens sweet wahahahahaah Ja dat zal wel vet zijn doe je missie voor Sweet en CJ zegt wat je moet doen lol. of twee sweets praten tegen elkaar maar das nog nooit gebeurd bij mij zou wel lollig zijn geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik hoop dat dat niet bij mij gebeurt ik zie er heel goed uit zou wel balen zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 zulke dingen gebeuren he geen enkel spel is perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Mss hebben uw huisgenoten achter je rug gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 dit gebeurt altijd met groene kleding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Wat zou daar de reden van zijn. De bende van CJ is toch in het groen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 dit is een bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Mss hebben uw huisgenoten achter je rug gespeeld mijn huisgenoten???? hell no die spelen GTA nooit van hun levens dagen die spelen alleen maar snowboarden skateboaden en dat soort games. @edmania: ik heb vaak groene kleding aan en dit is bij mij nog nooit gebeurd volgens mij heeft dit nix met groene kleding te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Hahahahahaha tis wel lol ik heb het ook al is voorgehad Ik kleed me mannetje zo belachelijk mogelijk en toen ik nieuw speelde had hij geen kleren meer aan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 er is ergens een forum waar dat instaat een pinned topic volgens mij door shyne daar staat dat het een bug is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Grappig die nieuwe cheats ''funhouse cheat'' is hetzelfde als je die cheat indrukt dan krijg cj die kleren en allemaal andere peds lopen rond zoals: burger shot peds en zo en allemaal andere auto's zoals de hotdog stand enzo. hele rare cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Heb ik nog nooit gehad. Hopelik gebeurt het ook eens.Wil ik eens zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.