Jump to content

kleding veranderen zonder om te kleden???

Tupac A. Shakur

Recommended Posts

ik heb gister avond gesaved aan hat alles groen aan(broek,trui,schoenen en hoed)

ik start net mijn ps2 en tot mijn stomme verbazing staat cj in een witte onderbroek met hartjes en had z'n vage bril op met een neppe neus en snor :blink: <_< oja hij had nu cowboy schoenen aan :(

en mijn haar is roze

hoe kan dat?????

iemand ook gehad????

ps.wat hij nu aan heeft heb ik trouwens nooit gekocht :blink:

Bewerkt: door tupac
Delen op andere websites

ik heb gister avond gesaved aan hat alles groen aan(broek,trui,schoenen en hoed)

ik start net mijn ps2 en tot mijn stomme verbazing staat cj in een witte onderbroek met hartjes en had z'n vage bril op met een neppe neus en snor :blink: <_< oja hij had nu cowboy schoenen aan :(

en mijn haar is roze

hoe kan dat?????

iemand ook gehad????

ps.wat hij nu aan heeft heb ik trouwens nooit gekocht :blink:

had ik ook een keer had ik me pimp pak aan en toen gesaved ermee toen wou ik het de volgende dag spelen had ik zo'n groen jasje aan en een groene broek maar die had ik wel al wel gekocht in Didier Sachs zkr weer zo'n GTA Glitch

Delen op andere websites

wahahahahah save je hem als cj speel je de volgende de dag verder ben je ineens sweet wahahahahaah

Ja dat zal wel vet zijn :puh: doe je missie voor Sweet en CJ zegt wat je moet doen lol. of twee sweets praten tegen elkaar maar das nog nooit gebeurd bij mij zou wel lollig zijn geweest

Delen op andere websites

Mss hebben uw huisgenoten achter je rug gespeeld

mijn huisgenoten???? hell no die spelen GTA nooit van hun levens dagen

die spelen alleen maar snowboarden skateboaden en dat soort games.

@edmania: ik heb vaak groene kleding aan en dit is bij mij nog nooit gebeurd

volgens mij heeft dit nix met groene kleding te maken

Delen op andere websites

Grappig die nieuwe cheats ''funhouse cheat'' is hetzelfde als je die cheat indrukt dan krijg cj die kleren en allemaal andere peds lopen rond zoals: burger shot peds en zo en allemaal andere auto's zoals de hotdog stand enzo. hele rare cheat

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...