js007 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) eerst en vooral een gelukkig 2008, ik ben wat aan het experimenteren met het waterlevel en ik zou graag weten waar het hoogstgelegen save huis te vinden is ? alvast bedankt Bewerkt: 2 januari 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
pasgal Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 eerst en vooral een gelukkig 2008, ik ben wat aan het experimenteren met het waterlevel en ik zou graag weten waar het hoogstgelegen save huis te vinden is ? alvast bedankt Het hoogstgelegen save huis is volgens mij madd dogg's crib omdat hij ergens op een gebergte staat Reageren
Jay; Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) eerst en vooral een gelukkig 2008, ik ben wat aan het experimenteren met het waterlevel en ik zou graag weten waar het hoogstgelegen save huis te vinden is ? alvast bedankt Een ander topic over huizen vind je Hier Misschien dat je daar wat meer informatie kan vinden. Bewerkt: 2 januari 2008 door Jay; Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Het hoogste is volgens mij de savehouse in flint country die boerderij ik kan niet egt een screen laten zien maar het is vrij makkelijk te vinden want het is het enigste huis in flint county het staat ergens op een bergtop.en eronder lopen treinrails. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Een van de hoogst gelegen huizen is ook dat huis naast Madd Dogg's Mansion in Vinewood, dat huis moet je met een baan op rijden. Reageren
game~skater Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik denk zelf ook dat in de flint county, als je het wil uit proberen kan je ook een parachute aan trekken en gaan kijken waar het streepje het hoogst is Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ikzelf denk het hotel in Las Venturas aan The Strip. Je zit dan in een kamer ergens in het midden van het hotel. Dus ik denk dat doe het hoogst ligt. Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het zou kunnen dat het dat hotel is. Maar je weet niet of je een kamer op de bovenste verdieping, of op de begane grond hebt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het zou kunnen dat het dat hotel is. Maar je weet niet of je een kamer op de bovenste verdieping, of op de begane grond hebt. Ik heb een mod gezien dat je het hotel en savehouses van binnen kon zien. Alleen ik weet dus niet meer waar ik hem had gezien en hoe die heet. Reageren
Grove4L Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het hoogste savehouse is volgens mij het huis van Catalina in Flint Country Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Neen, het blijft de boerderij Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ikzelf denk het hotel in Las Venturas aan The Strip. Je zit dan in een kamer ergens in het midden van het hotel. Dus ik denk dat doe het hoogst ligt. Je moet niet kijken naar waar je kamer is, maar waar de deur is. Op het moment dat je door de deur gaat, ga je naar een Hidden Interior, die zich hoog in de lucht bevind. Dat het water daar bij komt, is dus erg onwaarschijnlijk. Dan maakt het niet uit welk savehouse je neemt, het interior zit toch hoor in de lucht. Maar op het moment dat je naar buiten gaat, ga je weer terug naar de "echte" wereld, dan zie je dus het waterlevel wel. Je moet kijken naar de deur, en niet naar het savehouse, dus maakt het niet uit hoe hoog je in dat hotel zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.