Jump to content

HULP nodig Gta werkt niet goed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik heb hulp nodig .. ik snap het echt niet.. als ik het spel speel dan loopt het mannetje vanzelf vooruit.. als ik in de auto zit dan draait de camera rond de auto.. ook kan ik de camera niet recht achter de auto houden.. moet steeds met de mius spelen:(!!

zo zullen er vast ook nog wel wat probleempjes zijn k kogt hem met v2.0 en toen had ie die problemen.. net gedowngrade naar 1.0 om die 100%save game te kunnen spelen maar de problemen blijven zich voordoen

!! Hulp ik kan het spel nu niet goed spelen

info over mijn pc mocht het nodig zijn!:

intel dual core 6300

2048 mb ram

nividia geforce 7600 gs

320 gb harde schijf

asus moederbord

sterke voeding

windows vista home premium!

Bewerkt: door remco13000
Geplaatst:
hey ik heb hulp nodig .. ik snap het echt niet.. als ik het spel speel dan loopt het mannetje vanzelf vooruit.. als ik in de auto zit dan draait de camera rond de auto.. ook kan ik de camera niet recht achter de auto houden.. moet steeds met de mius spelen:(!!

zo zullen er vast ook nog wel wat probleempjes zijn k kogt hem met v2.0 en toen had ie die problemen.. net gedowngrade naar 1.0 om die 100%save game te kunnen spelen maar de problemen blijven zich voordoen

!! Hulp ik kan het spel nu niet goed spelen

info over mijn pc mocht het nodig zijn!:

intel dual core 6300

2048 mb ram

nividia geforce 7600 gs

320 gb harde schijf

asus moederbord

sterke voeding

windows vista home premium!

opnieuw installeren. :bier:

zalige pc trouwens :klap:

Werkt niet.. heb ik al gedaan.. K heb hem vandaag pas gekocht he.. dus als t aan t cdtje licht kan ik nog inruilen.. maar opnieuw installeren heb ik al us gedaan! Please ik heb wat hulp nodig!!

Geplaatst:

nouik hep hem gisteren gekocht en op de achterkant staat

ondersteunede besturingssystemen

windows 2000 proffesional (workstation)(met service pack 1 of hoger)met direct x9 windows xp (home en proffesional)(met service pack 1 of hoger) met direct x9 windows vista (basic/premium/bussines/ultimate) aan de systeemeisen voor windows vista moet worden voldaan

Geplaatst:

Heb je wellicht een joystick of iets dergelijks op je PC aangesloten? Zo ja, haal deze er even uit en bekijk of het probleem daarmee verholpen is. Mocht je deze niet hebben, verwijder dan het bestand 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files'. *

* Ik hoop dat je hem bij Vista op dezelfde plek kunt vinden, anders moet je even zoeken met de zoekfunctie in Windows.

Geplaatst:

nou daar hadden we het niet over!!! ik heb die file verwijderd maar onder het spelen was niks te merken en werd die file weer aangemaakt! (please verwijder zijn bericht!

Heb je wellicht een joystick of iets dergelijks op je PC aangesloten? Zo ja, haal deze er even uit en bekijk of het probleem daarmee verholpen is. Mocht je deze niet hebben, verwijder dan het bestand 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files'. *

* Ik hoop dat je hem bij Vista op dezelfde plek kunt vinden, anders moet je even zoeken met de zoekfunctie in Windows.

ik heb die file verwijderd maar onder het spelen was niks te merken en werd die file weer aangemaakt! (please verwijder G-umit-G zijn bericht!) ik kom er niet uit en hij doet het op vista .. ik vind het erg storend en ik heb nog geen leuke ervaring met dit spel gehad..!mischien licht het aan de cd en moet ik hem inruilen zou dat een optie zijn?

>>> Door Dutchy3010: Rustig maar, ik heb het topic afgesplitst. Voortaan even de "BEWERK"-knop gebruiken, die te vinden is rechts onderin het bericht. ;) <<<

Heey remco, :tu:

Sorry voor het storen van je forum. :schater:

Heb je al geprobeerd als je het spel speelt met je muis het beeld bij te draaien ?

Want het beeld draait niet automatisch bij zoals op de ps2.

Verder weet ik niet of je het beeld automatisch kan laten draaien op de pc. :N

Maar toen ik het bij me vriend speelde kon ik het ook niet oplossen om automatisch het beeld mee te laten draaien.

Groetjes :D:tu:

Ps : Doe rustig mensen kunnen ook fouten maken he ^_^

Bewerkt: door G-umit-G
Geplaatst:

haha.. jha dat klopt maar bij mij draait ie gewoon rond he gewoon rondjes om de auto heen.. dus moet altijd op v duwen tot je de auto niet ziet mer gewon zicht hebt zonder auto of motor.. verder mijn mannetje loopt vanzelf en dat is ook vervelend.. ik snap t echt niet.. een vriend van mij heeft hem en daar werkt ie perfect bij mij niet! zou t aan de cd ligge?

oh jha nu draait de camera steeds naar de zijkant van de auto of hij draait naar boven.. bij een vliegtuig draait ie rondjes..! ik wil dit spel echt graag spelen maar t lukt me gewoon niet dit te fixen.. k heb veel verstand van een pc;... vandaar die specificaties van mijn pc ook zo hoog waren toen ie nieuw was.. omdat ik gewoon veele rvan weet... maar dit gaat me petje te boven! HULP!!! :*D

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Nogmaals, gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<<

haha.. jha dat klopt maar bij mij draait ie gewoon rond he gewoon rondjes om de auto heen.. dus moet altijd op v duwen tot je de auto niet ziet mer gewon zicht hebt zonder auto of motor.. verder mijn mannetje loopt vanzelf en dat is ook vervelend.. ik snap t echt niet.. een vriend van mij heeft hem en daar werkt ie perfect bij mij niet! zou t aan de cd ligge?

probeer is te kijken bij de options.

Verder zou ik het niet weten.

Als je er niet uit komt zou ik tog de cd voor de zekerheid omruilen.

Ik moet nu ook eten.

Mischien spreek ik je naar het eten.

Voeg me toe aan msn:

Groetjes :tu:

Bewerkt: door Bling
E-mailadres verwijderd.
Geplaatst:

haha dankjewel .. jha bij opties hang ik de hele tijd rond .. ik probeer die kwaliteit nog wat te verfijnen.. enen weet de besturing nog niet uit me hoofd.. verder.. jha met die camera en dat automatisch wandelen weet ik echt geen raad! k denk vraag het hier eens.. maar tot nu toe nog geen oplossing!

weet iemand een oplossing of denkt iemand dat het beter is om GTa in te ruilen?

>>> Door Bling: Laatste waarschuwing: aub niet dubbelposten, gebruik de "Bewerk"-knop. <<<

Geplaatst:

Hoeveel dubbelpost doe jij wel niet op een dag?

En G-Umit-G niet je E-mail vrijgeven!

Ontopic: Heb je gta sa al langer dan 1 dag? dat gaat inruilen niet meer. Ik denk zelf dat het aan je computer ligt, Vista of je videokaart ofzo. Het kan ook dat je geen muismat onder je muismat hebt. Doe deze eronder, dan is het probleem mischien verholpen!

sorry voor mijn dubbelpost dan.. niemand reageerde enjha.. k ben hier ook net nieuw he..

k hep t spel gister gekocht.. ik heb een muismat onder mijn muis en mijn videokaart is Toppie!

(geforce 7600 Gs..

aan vista licht het ook niet.. k heb de nieuwste versie en op de achterkant staat dit

ondersteunede besturingssystemen

windows 2000 proffesional (workstation)(met service pack 1 of hoger)met direct x9 windows xp (home en proffesional)(met service pack 1 of hoger) met direct x9 windows vista (basic/premium/bussines/ultimate) aan de systeemeisen voor windows vista moet worden voldaan

o jha via msn kunnen jullie hulp op afstand doen en dan even kijken waar t aan ligt!

Halo? is er nog iemand??!!

Geplaatst:

Okej weer een dubbelpost sorry dan maar ik heb Gta Ingeruild opnieuw geinstalleerd enz. t werkt nog steeds niet..

dus het ligt aan mijn pc .. Kan Iemand Mij Helpen :) !!!

Geplaatst:
Okej weer een dubbelpost sorry dan maar ik heb Gta Ingeruild opnieuw geinstalleerd enz. t werkt nog steeds niet..

dus het ligt aan mijn pc .. Kan Iemand Mij Helpen :) !!!

ik heb san andreas v2.0 ook op mijn pc (ook vista) en buiten een wat crashes af en toe werkt het spel bij mij goed

maar je moet je pc updaten! toen ik voor het eerst mijn pc had en ik speelde san andreas er op krijg ik ook zo van die fouten ik kreeg lettertjes in mijn scherm enzo en de camera draaide altijd rond toen heb ik gewoon mijn updates van windows gedaan (pak maar alle updates dat beschikbaar zijn) en als het goed is zou het nu goed moeten werken

(buiten een paar crashes waar tot nu toe nog niks aan te doen is)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...