Jump to content

HULP nodig Gta werkt niet goed

Recommended Posts

Geplaatst:

ga bij options naar controls en dan verander je classic controls naar standard controls (of omgekeerd :puh:)

dan beweegt het beeld autonatisch mee

Geplaatst:

Probeer is met compatibiliteit heb op windows 2000 te zetten, werkte ook bij mij, en anders de updates.

En probeer ook minder te gaan dubbelposten :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Jha ik probeer ook te minderen he!!:puh: ,, ik doe meestal op andere forums.. en daarn maakt t nix uit!!!... en k heb hier pas een week een account op!! Jongens bedankt voor jullie antwoorden ik ga ze nu Porberen!!!.Ik vertel wel als t werkt!!

oke heb geprobeerd.. ik weet alleen niet van dat standard naar classic!!!////!!!!! hoe gaat dat?

Please antwoord!!

Bewerkt: door remco13000
Geplaatst:
Jha ik probeer ook te minderen he!!:puh: ,, ik doe meestal op andere forums.. en daarn maakt t nix uit!!!... en k heb hier pas een week een account op!! Jongens bedankt voor jullie antwoorden ik ga ze nu Porberen!!!.Ik vertel wel als t werkt!!

oke heb geprobeerd.. ik weet alleen niet van dat standard naar classic!!!////!!!!! hoe gaat dat?

Please antwoord!!

weljaz je pauseert en gaat naar controls , dan klik je op classic controls of standard controls

Geplaatst:

Jha Maar dat vind ik bij mij Niet.. er staat

Configuration mouse+keys

Redefine controls

mouse settings

restore defaults

back

ik hep de pc versie.. en de nieuwste versie!

Geplaatst:
Heey remco, :tu:

Sorry voor het storen van je forum. :schater:

Heb je al geprobeerd als je het spel speelt met je muis het beeld bij te draaien ?

Want het beeld draait niet automatisch bij zoals op de ps2.

Verder weet ik niet of je het beeld automatisch kan laten draaien op de pc. :N

Maar toen ik het bij me vriend speelde kon ik het ook niet oplossen om automatisch het beeld mee te laten draaien.

Groetjes :D:tu:

Ps : Doe rustig mensen kunnen ook fouten maken he ^_^

dat kun je wel bij controls klick je op: mouse and keys en dan verspringt dat naar ''game pad'' en dan draait het beeld automatisch mee

Geplaatst:

Nou ... tis dan wel geen antwoord op mijn vraag.. maar had t alsnog geprobeerd.. nu draait de camrea zelfs ram wazig rond als k aant lopen ben .. als k de joystick aan zet..

Weet egt niemand hier een antwoord op .. wnt k ben gta nu al beu aan het raken.. en alleen maar door die idiote dinge,,

k heb nog niet gemod ofso.. helemaal NIKS!!! en heb versie 2.0!

Geplaatst: (bewerkt)

Okej... !! sorry voor de dubbelpost maar Nu heb k nog uns wat ergers!!!

k heb auto-mods geinstalleerd (e500 Hummer h2 en aston martin )

geinstalleerd met SAMI!

deed t gewoon.. de dag erna kreeg ik een tip van Vista SP1!...

ik Vista service pack 1 geinstalleerd..

doet Gta T niet meer...herinstalleerd mer er gebeurd dit.. als ik de savegame laad hangt ie op de helft vast en gebeurd er NIKS!... Ik heb egt hulp nodig.. !! ik wil Gta eens spelen zoals t Hoort,.. Heeft er egt niemand een antwoord op??

Bewerkt: door remco13000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...