Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo!

Ik wil graag auto's spawnen voor GTA San Andreas met cleo (SCM modding zonder main.scm enz. te vervangen, je kunt je oude savegame blijven gebruiken). Ik kan al wapens spawnen. Maar ik krijg maar geen auto's gespawnd, dus hoe moet dit?

[ik heb al op GTAForums en hier gezocht maar ik snap er niets van wat auto's betrefd]

Alvast bedankt ;)

EDIT: Ermee gestopt... Saai.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
wait 10 
Model.Load(#SAWNOFF)
Model.Load(#MICRO_UZI)
Model.Load(#M4)
Model.Load(#SNIPER)
Model.Load(#GRENADE)
Model.Load(#NVGOGGLES)
Model.Load(#KATANA)
038B: load_requested_models 

:WAPEN_43
wait 10 
if and
 $ONMISSION == 0 
Model.Load(#SAWNOFF)
Model.Load(#MICRO_UZI)
Model.Load(#M4)
Model.Load(#SNIPER)
Model.Load(#GRENADE)
Model.Load(#NVGOGGLES)
Model.Load(#KATANA)
jf @NONAME_43 

:WAPEN_100
wait 10 
if and
 $ONMISSION == 0 
  not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
0AB0:   key_pressed 123 
jf @NONAME_100 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 26 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 31 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 34 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 16 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 44 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 8 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
wait 100 
Model.Destroy(#SAWNOFF)
Model.Destroy(#MICRO_UZI)
Model.Destroy(#M4)
Model.Destroy(#SNIPER)
Model.Destroy(#GRENADE)
Model.Destroy(#NVGOGGLES)
Model.Destroy(#KATANA)
wait 200 
jump @WAPEN_43

Geplaatst:
Waarom load je die models twee keer ? 1 keer bij :NOP en een andere keer bij :WAPEN_43

?

Tom :cya:

Fout gekopieerd zeker.. Het werkt wel :Y

Geplaatst:

Is dit gewoon met SCM codes? Ik moet bekennen van CLEO geen verstand te hebben, geef mij maar gewoon het oude main.scm scripten, veel leuker :engel:

Maar als het dezelfde codes is, moet je nog beslissen of je de auto altijd wilt laten spawnen, of één keer. Voor meer informatie, zie deze tutorial.

Het ziet ernaar uit dat het gewoon hetzelfde is, zoals in je code hierboven. Ik weet alleen niet of je:

1) het model moet loaden als je met CLEO werkt op het moment dat je een generator (dus altijd) gebruikt. In de gewone main.scm hoeft dat namelijk niet. Als je geen generator gebruikt, moet je zeker het model loaden.

2) of je uberhaupt een generator kunt gebruiken.

Het wordt dus een beetje proberen, maar zo gaat dat met scripten: veel proberen, veel testen, kijken waar de fout zit. Veel succes... :)

Geplaatst:

Ik zie nog twee keer een "jf @NONAME_43" en "jf @NONAME_100"..

terwijl je de labels nu "WAPEN_43" en "WAPEN_100" genoemd hebt..

Dat is in ieder geval verkeerd..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...