ikt Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Hallo! Ik wil graag auto's spawnen voor GTA San Andreas met cleo (SCM modding zonder main.scm enz. te vervangen, je kunt je oude savegame blijven gebruiken). Ik kan al wapens spawnen. Maar ik krijg maar geen auto's gespawnd, dus hoe moet dit? [ik heb al op GTAForums en hier gezocht maar ik snap er niets van wat auto's betrefd] Alvast bedankt EDIT: Ermee gestopt... Saai. Bewerkt: 3 februari 2008 door ikt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Kun je eens uitleggen hoe je dat met wapens doet ? Tom Reageren
ikt Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- 0000: NOP wait 10 Model.Load(#SAWNOFF) Model.Load(#MICRO_UZI) Model.Load(#M4) Model.Load(#SNIPER) Model.Load(#GRENADE) Model.Load(#NVGOGGLES) Model.Load(#KATANA) 038B: load_requested_models :WAPEN_43 wait 10 if and $ONMISSION == 0 Model.Load(#SAWNOFF) Model.Load(#MICRO_UZI) Model.Load(#M4) Model.Load(#SNIPER) Model.Load(#GRENADE) Model.Load(#NVGOGGLES) Model.Load(#KATANA) jf @NONAME_43 :WAPEN_100 wait 10 if and $ONMISSION == 0 not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR) 0AB0: key_pressed 123 jf @NONAME_100 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 26 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 31 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 34 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 16 ammo 99999 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 44 ammo 1 // Load the weapon model before using this 01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 8 ammo 1 // Load the weapon model before using this wait 100 Model.Destroy(#SAWNOFF) Model.Destroy(#MICRO_UZI) Model.Destroy(#M4) Model.Destroy(#SNIPER) Model.Destroy(#GRENADE) Model.Destroy(#NVGOGGLES) Model.Destroy(#KATANA) wait 200 jump @WAPEN_43 Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Waarom load je die models twee keer ? 1 keer bij :NOP en een andere keer bij :WAPEN_43 ? Tom Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Waarom load je die models twee keer ? 1 keer bij :NOP en een andere keer bij :WAPEN_43? Tom Fout gekopieerd zeker.. Het werkt wel Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Is dit gewoon met SCM codes? Ik moet bekennen van CLEO geen verstand te hebben, geef mij maar gewoon het oude main.scm scripten, veel leuker Maar als het dezelfde codes is, moet je nog beslissen of je de auto altijd wilt laten spawnen, of één keer. Voor meer informatie, zie deze tutorial. Het ziet ernaar uit dat het gewoon hetzelfde is, zoals in je code hierboven. Ik weet alleen niet of je: 1) het model moet loaden als je met CLEO werkt op het moment dat je een generator (dus altijd) gebruikt. In de gewone main.scm hoeft dat namelijk niet. Als je geen generator gebruikt, moet je zeker het model loaden. 2) of je uberhaupt een generator kunt gebruiken. Het wordt dus een beetje proberen, maar zo gaat dat met scripten: veel proberen, veel testen, kijken waar de fout zit. Veel succes... Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik zie nog twee keer een "jf @NONAME_43" en "jf @NONAME_100".. terwijl je de labels nu "WAPEN_43" en "WAPEN_100" genoemd hebt.. Dat is in ieder geval verkeerd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.