vendro Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 hallo, is er een manier om eigen muziek in san andreas te krijgen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ja dat is mogelijk, want bij missie filmpjes op Youtube zie je en hoor je dat ook. Je krijgt muziek op je Playstation 2 met behulp van een USB kabel, dan kun je de muziek vanaf je computer op je Playstation 2 zetten. Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. Bewerkt: 2 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
vendro Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ja dat is mogelijk, want bij missie filmpjes op Youtube zie je en hoor je dat ook. Je krijgt muziek op je Playstation 2 met behulp van een USB kabel, dan kun je de muziek vanaf je computer op je Playstation 2 zetten. Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. zou je mij misschien op msn kunnen toevoegen om verdeere uitleg te geven? >>> Door PatrickW: email verwijderd<<< Reageren
Capodaano Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ja mij ook want dat wil ik ook wel:O Reageren
carl johnson CJ Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 kan dit ook met de psp Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. Hoezo is dat tegen de regels? Je mag tog wel muziek in sa zetten ofnie? Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. Hoezo is dat tegen de regels? Je mag tog wel muziek in sa zetten ofnie? De manier waarop het mogelijk zou kunnen is illegaal, omdat je dan DVD'tjes moet gaan branden, etcetera etcentera. Bovendien is het zoiezo niet mogelijk omdat GTA San Andreas op de PS2 hele andere bestanden gebruikt, en we hebben (nog) niet de mogelijkheid om die bestanden te veranderen of zelfs te importeren of iets in die richting. Onmogelijk dus. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.