Jump to content

eigen muziek in san andreas op ps2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat is mogelijk, want bij missie filmpjes op Youtube zie je en hoor je dat ook. Je krijgt muziek op je Playstation 2 met behulp van een USB kabel, dan kun je de muziek vanaf je computer op je Playstation 2 zetten. Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Ja dat is mogelijk, want bij missie filmpjes op Youtube zie je en hoor je dat ook. Je krijgt muziek op je Playstation 2 met behulp van een USB kabel, dan kun je de muziek vanaf je computer op je Playstation 2 zetten. Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. ;)

zou je mij misschien op msn kunnen toevoegen om verdeere uitleg te geven?

>>> Door PatrickW: email verwijderd<<<

Geplaatst:
Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. ;)

Hoezo is dat tegen de regels? Je mag tog wel muziek in sa zetten ofnie?

Geplaatst:
Een verdere uitleg mag ik niet geven want dat is tegen de regels. ;)

Hoezo is dat tegen de regels? Je mag tog wel muziek in sa zetten ofnie?

De manier waarop het mogelijk zou kunnen is illegaal, omdat je dan DVD'tjes moet gaan branden, etcetera etcentera. Bovendien is het zoiezo niet mogelijk omdat GTA San Andreas op de PS2 hele andere bestanden gebruikt, en we hebben (nog) niet de mogelijkheid om die bestanden te veranderen of zelfs te importeren of iets in die richting. Onmogelijk dus. :Y

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...