Gen0 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik heb de big bob gedownload http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=1271 maar hoe krijg je die ladingsklep omhoog en naar beneden? Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik weet niet zeker of dit mogelijk is, maar je zou het kunnen proberen met Num8 en Num2, deze worden meer gebruikt om dingen op wagens te laten bewegen. Maar volgens mij is dat met deze mod niet mogelijk. Reageren
Gen0 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 het moet kunnen ik heb m ook al eerder gehad 8en2 doen het niet Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik vrees dat je dan iets verward, of een andere mod hebt gebruikt, want nergens in de Readme staat dat het naar beneden kan. De standaard toetsen om een klep te laten zakken/rijzen zijn Num8 en Num2. Doen deze het niet, dan vrees ik dat je de vorige keer een andere mod had. Reageren
Gen0 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 maar het is een cartransporter en als die klep niet naar beneden kan kan er geen auto in Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Oh ja, natuurlijk. Daar zit een klep voor natuurlijk. Makkelijk op te lossen, parkeer de helikopter voor een heuveltje en rijd met je wagen over de heuvel de helikopter in. Je kunt hetzelfde doen met een 'Packer', om erin te kunnen rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.