Ottoman 47 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik ga vaak auto's pimpen in GTA SA. Maar ik vraag me af wat 'Car Stereo' doet bij elke getuned auto heb je dat. OTTO Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik ga vaak auto's pimpen in GTA SA.Maar ik vraag me af wat 'Car Stereo' doet bij elke getuned auto heb je dat. OTTO Hierdoor hoor je de bass veel bter en sterker. Op RadioX en Radio Los Santos zitten wel veel liedjes met een bass. Je hoort het verschil dan duidelijk. Reageren
joppie Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Ik ga vaak auto's pimpen in GTA SA.Maar ik vraag me af wat 'Car Stereo' doet bij elke getuned auto heb je dat. OTTO Deze zorgt voor een hardere bas bij een aantal radiozenders volgens mij. Welke weet ik niet, maar het is iig minimaal, je hoort bijna geen verschil... Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Thanks. Weer Wat Geleert! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.