Jump to content
Joriz

MTA: SA Deathmatch Development Preview gereleased


gallery_1_5_17298.jpg
Eindelijk is het zo ver! Het MTA Team heeft besloten goed het jaar te starten en heeft een preview release van MTA: SA Deathmatch online gezet. Met MTA: SA Deathmatch kan je GTA San Andreas online tegen elkaar spelen. Ook is het mogelijk het gehele spel naar wens aan te passen om zo je eigen 'game mode' te maken.

Met de preview release kunnen scripters en mappers aan de gang om hun eigen MTA game-mode te maken. Natuurlijk kan ook iedereen met het helpen zoeken naar bugs aangezien binnen een paar maanden ook de uiteindelijke versie van MTA: SA Deathmatch uitkomt. Tevens komen er regelmatig kleine updates uit om problemen uit de weg te helpen.

Denk aan de volgende dingen voordat je MTA: SA gaat spelen:

  • De Game-modes zijn van uiteenlopende kwaliteit - sommige zijn heel goed en andere hebben nog veel werk nodig om ze goed te laten werken. Neem contact op met de maker van de betreffende game-mode om te helpen.
  • Er zijn nog steeds bugs. Heb je er een gevonden raporteer hem dan op het forum van MTASA.
  • Er zijn helaas ook nog enkele crashes. Niet heel veel. Het is ons al gelukt om uren achter elkaar zonder problemen te spelen. Echter loopt de server nog soms vast.
  • Er zit nog geen editor in deze versie. Nog enkele problemen dienen worden opgelost voordat deze goed werkt. de map editor komt er zo snel mogelijk aan.

Een volledig Engelse documentatie over MTA is te vinden op http://development.mtasa.com

Klik hier om MTASA te downloaden!

Gelukkig nieuwjaar namens de mensen van MTA!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gisteren lachte iedereen in men clan me nog uit omdat ik zei dat het er echt wel aankwam nu. En vandaag is het er. ^_^ Ik maak direct een clan server en een mode :D WHIIIIIIIIIIIIIIIIII damn hier heb ik super lang op gewacht. (Aanschouw hier een dansende forum pinguïn van het belgische soort dan nog wel _O_ )

Bewerkt: door Argon

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed gelukt :) ik vraag mij af of er een GTAGames server komt ^_^

Inderdaad. :D

Heb het ookal effe paar minuten gespeeld echt TE vet! Vooral capture the eh.. Ik weet niet .. Zo'n kleine ruimte waarin je bijv. Grove VS Ballas moet vechten en volgens mij vlaggetje veroveren.

Iedereen die San Andreas heeft moet dit echt spelen. :dans:

Ik ga weer MTA DM'en. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gisteren lachte iedereen in men clan me nog uit omdat ik zei dat het er echt wel aankwam nu. En vandaag is het er. ^_^ Ik maak direct een clan server en een mode :D WHIIIIIIIIIIIIIIIIII damn hier heb ik super lang op gewacht. (Aanschouw hier een dansende forum pinguïn van het belgische soort dan nog wel _O_ )

Gisteren zei ik voor de grap nog dat MTA DM was released in mta.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hehe, eindelijk. Hier heb ik serieus lang op zitten wachten en dit zorgt ervoor dat ik weer een beetje vertrouwen in het hele project krijg. Ik ga gelijk even mijn oude MTA Race verwijderen en gelijk deze er over heen gooien :D

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...