Jump to content
Joriz

MTA: SA Deathmatch Development Preview gereleased

gallery_1_5_17298.jpg
Eindelijk is het zo ver! Het MTA Team heeft besloten goed het jaar te starten en heeft een preview release van MTA: SA Deathmatch online gezet. Met MTA: SA Deathmatch kan je GTA San Andreas online tegen elkaar spelen. Ook is het mogelijk het gehele spel naar wens aan te passen om zo je eigen 'game mode' te maken.

Met de preview release kunnen scripters en mappers aan de gang om hun eigen MTA game-mode te maken. Natuurlijk kan ook iedereen met het helpen zoeken naar bugs aangezien binnen een paar maanden ook de uiteindelijke versie van MTA: SA Deathmatch uitkomt. Tevens komen er regelmatig kleine updates uit om problemen uit de weg te helpen.

Denk aan de volgende dingen voordat je MTA: SA gaat spelen:

• De Game-modes zijn van uiteenlopende kwaliteit - sommige zijn heel goed en andere hebben nog veel werk nodig om ze goed te laten werken. Neem contact op met de maker van de betreffende game-mode om te helpen.
  • Er zijn nog steeds bugs. Heb je er een gevonden raporteer hem dan op het forum van MTASA.
  • Er zijn helaas ook nog enkele crashes. Niet heel veel. Het is ons al gelukt om uren achter elkaar zonder problemen te spelen. Echter loopt de server nog soms vast.
  • Er zit nog geen editor in deze versie. Nog enkele problemen dienen worden opgelost voordat deze goed werkt. de map editor komt er zo snel mogelijk aan.

Een volledig Engelse documentatie over MTA is te vinden op http://development.mtasa.com

Klik hier om MTASA te downloaden!

Gelukkig nieuwjaar namens de mensen van MTA!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Hehe, eindelijk. Hier heb ik serieus lang op zitten wachten en dit zorgt ervoor dat ik weer een beetje vertrouwen in het hele project krijg. Ik ga gelijk even mijn oude MTA Race verwijderen en gelijk deze er over heen gooien :D

Greetz :sigaar:

Dat doet ie dus automatisch. :D

BTW Cheate werkt nog :7:N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hehe, eindelijk. Hier heb ik serieus lang op zitten wachten en dit zorgt ervoor dat ik weer een beetje vertrouwen in het hele project krijg. Ik ga gelijk even mijn oude MTA Race verwijderen en gelijk deze er over heen gooien :D

Dat doet ie dus automatisch. :D

BTW Cheate werkt nog :7:N

Whaahah yes hij is uit nu nog uit proberen als hij echt de moeite waard is !

Kom er net pas achter dat hij uit is :)

Bewerkt: door fuffie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat er cheaters zijn. Ik hoop dat dit z.s.m. wordt gefixed.

Maar wat echt raar is:

Ik cheat niet en toch ga ik niet dood. :? Dan wordt ik er meteen uit gekickt of gaan ze allemaal zeggen: ''You * cheater!'' :engel:

Effe naar MTA Forum gaan en daar melden.

Whaahah yes hij is uit nu nog uit proberen als hij echt de moeite waard is !

Is het zeker wel.. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En ik kan het niet installen.... heb geen admin acces. Btw loopt het met vista ?

Ik denk dat als SA op jou computer werkt dat MTA dan ook werkt :)

Ik vraag dit, omdat MTA Race niet op vista loopt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wat echt raar is:

Ik cheat niet en toch ga ik niet dood. :?

Bij sommige maps mag je niet buiten een bepaald terrein komen. Bij bijvoorbeeld die hooi map dat je naar boven moet ga je automatisch dood als je ongeveer 10 meter van het hooi af bent.

Voor de rest weet ik niet of er veel cheaters zijn, er werd wel vaak gezegt dat er een is maar heb er nooit een gezien. Misschien als je met een cheater bedoeld dat hij aan auto kan komen terwijl die niet in de map zit, dat kan een admin dacht ik wel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wat echt raar is:

Ik cheat niet en toch ga ik niet dood. :?

Bij sommige maps mag je niet buiten een bepaald terrein komen. Bij bijvoorbeeld die hooi map dat je naar boven moet ga je automatisch dood als je ongeveer 10 meter van het hooi af bent.

Voor de rest weet ik niet of er veel cheaters zijn, er werd wel vaak gezegt dat er een is maar heb er nooit een gezien. Misschien als je met een cheater bedoeld dat hij aan auto kan komen terwijl die niet in de map zit, dat kan een admin dacht ik wel.

Nee ik bedoel tijdens het schieten, dat als iemand op mij schiet ik soms niet doodga of gewoon damage heb. ^_^

(Zonder te cheaten)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het nog niet helemaal soepel lopen en fijn spelen. Op een ander forum zei ik al:

Mijn theorie: de 1 april grap van vorig jaar kan nog best waar zijn. De onwikkelaars zijn in ieder geval Steam gebruikers en/of fans. In mijn ogen is MTA:DM perfect voor Steam. Steam update de games gelijk en als er iets gefixed moet worden - en dat is zo, want het duurt zo lang - gebeurt dat met een hoge internetsnelheid. Misschien kan er ook Valve Anti Cheat worden gebruikt - :clown: - want die cheaters moet je bij MTA:Race handmatig bannen.

Dit is het Multi Theft Auto: Deathmatch menu:

En dit van een willekeurige Source game:

En het logo (lettertype) lijkt best wel op dat van Garry's Mod:

headerfc7.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...