Jump to content
Joriz

MTA: SA Deathmatch Development Preview gereleased

gallery_1_5_17298.jpg
Eindelijk is het zo ver! Het MTA Team heeft besloten goed het jaar te starten en heeft een preview release van MTA: SA Deathmatch online gezet. Met MTA: SA Deathmatch kan je GTA San Andreas online tegen elkaar spelen. Ook is het mogelijk het gehele spel naar wens aan te passen om zo je eigen 'game mode' te maken.

Met de preview release kunnen scripters en mappers aan de gang om hun eigen MTA game-mode te maken. Natuurlijk kan ook iedereen met het helpen zoeken naar bugs aangezien binnen een paar maanden ook de uiteindelijke versie van MTA: SA Deathmatch uitkomt. Tevens komen er regelmatig kleine updates uit om problemen uit de weg te helpen.

Denk aan de volgende dingen voordat je MTA: SA gaat spelen:

• De Game-modes zijn van uiteenlopende kwaliteit - sommige zijn heel goed en andere hebben nog veel werk nodig om ze goed te laten werken. Neem contact op met de maker van de betreffende game-mode om te helpen.
  • Er zijn nog steeds bugs. Heb je er een gevonden raporteer hem dan op het forum van MTASA.
  • Er zijn helaas ook nog enkele crashes. Niet heel veel. Het is ons al gelukt om uren achter elkaar zonder problemen te spelen. Echter loopt de server nog soms vast.
  • Er zit nog geen editor in deze versie. Nog enkele problemen dienen worden opgelost voordat deze goed werkt. de map editor komt er zo snel mogelijk aan.

Een volledig Engelse documentatie over MTA is te vinden op http://development.mtasa.com

Klik hier om MTASA te downloaden!

Gelukkig nieuwjaar namens de mensen van MTA!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik vind het nog niet helemaal soepel lopen en fijn spelen. Op een ander forum zei ik al:
Mijn theorie: de 1 april grap van vorig jaar kan nog best waar zijn. De onwikkelaars zijn in ieder geval Steam gebruikers en/of fans. In mijn ogen is MTA:DM perfect voor Steam. Steam update de games gelijk en als er iets gefixed moet worden - en dat is zo, want het duurt zo lang - gebeurt dat met een hoge internetsnelheid. Misschien kan er ook Valve Anti Cheat worden gebruikt - :clown: - want die cheaters moet je bij MTA:Race handmatig bannen.

Dit is het Multi Theft Auto: Deathmatch menu:

En dit van een willekeurige Source game:

En het logo (lettertype) lijkt best wel op dat van Garry's Mod:

Het zou mooi zijn als Steam met MTA DM zal werken, het is een fijn systeem, ook door die automatische updates.

Ik heb MTA DM inmiddels al weer wat uurtjes gespeeld en het is zeker vet! Alleen nog veel bugs en ik heb 1 crash gehad, opeens uit het niets.

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen nog veel bugs en ik heb 1 crash gehad, opeens uit het niets.

Ik zal 2 :duh: Maar goed, het ziet er vet uit en het werkt met Vista :dans:

Edit @ hieronder: Modden, gamen, internetten, ik doe alles met Vista :Y

Bewerkt: door David22

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

bedankt, MTA speelt een grote rol in m'n leven, als ik me depressief voel, ga ik MTAen ^_^

ik ga hem nu spelen.............. :Y

edit: heb hem gespeeld, hij is wat 'buggy' en 'laggy' hier en daar maar het was vet!

en de radio stations gingen heel sloom zodat alle liedjes 'verlangzaamd' werden en alle stemmen heel laag werden :puh:

het is wennen maar het is vet, ondanks de bugs.

Bewerkt: door account

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het niet goed. Dan is het misschien wel 50% zeker dat je voor die game dan moet betalen.

Nee. Je kan ook gratis dingen via Steam gebruiken. Dan staat er bij je profiel In-Mod, Multi Theft Auto: Deathmatch. Die In-Mod dingen kun je alleen niet via Steam downloaden, maar het is handig als je MTA:DM kan downloaden voor normaal gebruik, zonder Steam, en ook deze versie voor steam, als mod. Er zit zeker toekomst in Steam en MTA:Dm kan dat wel gebruiken als mod voor een ouder spel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En ik kan het niet installen.... heb geen admin acces. Btw loopt het met vista ?

Ik denk dat als SA op jou computer werkt dat MTA dan ook werkt :)

Greetz :sigaar:

Ik vraag dit, omdat MTA Race niet op vista loopt.

Iemand hier antwoord op ?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het niet goed. Dan is het misschien wel 50% zeker dat je voor die game dan moet betalen.

Nee. Je kan ook gratis dingen via Steam gebruiken. Dan staat er bij je profiel In-Mod, Multi Theft Auto: Deathmatch. Die In-Mod dingen kun je alleen niet via Steam downloaden, maar het is handig als je MTA:DM kan downloaden voor normaal gebruik, zonder Steam, en ook deze versie voor steam, als mod. Er zit zeker toekomst in Steam en MTA:Dm kan dat wel gebruiken als mod voor een ouder spel.

Hoezo steam? :?

Ik zie geen/weinig voordelen in het gebruik van steam, ik hoef die rotzooi niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie geen/weinig voordelen in het gebruik van steam, ik hoef die rotzooi niet.

Maar als je Steam hebt kan het wel handig zijn. Dan update ie makkelijk en automatisch allemaal bugs. Ik zou een Steam versie en een normale Steam loze versie handig vinden. De Steam gebruikers kunnen dan hun spel makkerlijker laten updaten. De mensen die voor de normale versie gaan hoeven geen Steam te gebruiken maar updates wel apart te moeten downloaden. Voor de non-Steam gebruikers is er niks aan de hand en voor de Steam gebruikers is het alleen maar een voordeel. Snappie?

Btw, net kreeg ik een update nieuwtje: je kan nu ook R* games via Steam kopen. En dan de 1 april grap van 2007 en het menu dat lijkt op een Source game, het is voor mij wel duidelijk.

Bewerkt: door Ferre

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar als je Steam hebt kan het wel handig zijn. Dan update ie makkelijk en automatisch allemaal bugs. Ik zou een Steam versie en een normale Steam loze versie handig vinden. De Steam gebruikers kunnen dan hun spel makkerlijker laten updaten. De mensen die voor de normale versie gaan hoeven geen Steam te gebruiken maar updates wel apart te moeten downloaden. Voor de non-Steam gebruikers is er niks aan de hand en voor de Steam gebruikers is het alleen maar een voordeel. Snappie?

Btw, net kreeg ik een update nieuwtje: je kan nu ook R* games via Steam kopen. En dan de 1 april grap van 2007 en het menu dat lijkt op een Source game, het is voor mij wel duidelijk.

Maar alle games launchen bij Steam tergend langzaam, daar zit de meerderheid niet op te wachten hoor. Ik ben iemand die gewoon iets los downloaded/koopt en dan met 2 keer klikken op het bureaublad meteen in de game zit.. Ik wil niet op nutteloze updates wachten, die een half uur duren.. En als er patches zijn, dan download ik die zelf. Kijk dan, als GTA SA bij steam zat, dan zou niemand kunnen MTA'en/SA-MP'en of modden, omdat die alleen op V1 werkt. Dus niet updaten kan ook handig zijn. :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Begrijp me nou niet verkeerd. Je had eerst toch ook Grand Theft Auto als de normale versie? Nu is het óók voor Steam te downloaden. Dus ik ben er van overtuigt dat er een normale versie komt van MTA:DM én ook een Steam versie. Voor Steam gebruikers leuk en non-Steam gebruikers hebben nergens last van en hebben niks te maken met Steam.

De updates download je in een paar minuten op high speed. Games installeer je misschien nog wel sneller als je het via Steam doet.

Bewerkt: door Ferre

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar toch Ferre, ze bieden op steam waarschijnlijk versie 2.0 aan van GTA:SA en de kans dat die ooit door MTA gesupport zal worden is vrij klein. Nogal nutteloos dus om MTA aan te bieden op steam.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

?? :???

Als ik opstart, is alles in orde tot ik op het beginscherm kom(waarbij CJ en Claude Speed aan een controletafel zitten).

Ik heb de compabiliteitsmodus aangepast en al administrator uitgevoerd, maar het werkt niet echt :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het jullie opgevallen hoe makkeijk het is om de MTA ''look and feel'' te veranderen? Ik heb een andere Pause-background voor MTA (png file te vinden in X:\\X\Rockstar Games\GTA San Andreas\MTA\cgui\images) Een ander letterype X:\\X\Rockstar Games\GTA San Andreas\MTA\coreconfig.xml (deze kun je trouwens ingame bewerken met een command, weet niet welke) chatkleur en ook de chatlengte veranderen in dat bestand. Je vind er ook leuke veranderingen van echte plaatjes, zoals Intel nogwat, gebruikt voor het beginscherm (met CJ enzo)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...