ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik vroeg me zo af want ik heb het spel al uit ben een beetje te lui om het weer overnieuw te spelen dat je sweet in de gevangnis zag op het politebureau in LS want als ik daar binnen gaat zie ik mensen in cellen zitten en roken en soms ook vechten vet lollig maar wie heeft sweet nog niet bevrijd en kan het ff uitprobern?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik heb het ook allang gedaan mmaar volgens mij kan dat ook niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik heb het ook allang gedaanmmaar volgens mij kan dat ook niet ja maar het is wel waard om dit te proberen je weet maar nooit!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 mischien moet je die missie eerst starten en daarna via de blue hell op die plek te zijn ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 mischien moet je die missie eerst startenen daarna via de blue hell op die plek te zijn ofzo ja en dat helpt??? wat heeft blue hell er mee te mkn??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 wat maakt dat nu uit of je sweet in de gevangenis ziet zitte of niet , maar ik denk van niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Je komt volgens mij nooit Storyline characters tegen op straat. Alleen de Gangs dan .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 mischien moet je die missie eerst startenen daarna via de blue hell op die plek te zijn ofzo ja en dat helpt??? wat heeft blue hell er mee te mkn??? ooh pardon hoor ik help je en je kraakt men antwoord af je kunt toch via die interieurs in gebouwen nou dan? <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik denk niet dat dat kan zou wel leuk zijn ik maak die mensen in cel altijd dood nou en dan sweet jippie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Je komt volgens mij nooit Storyline characters tegen op straat.Alleen de Gangs dan .. dat vindt ik zo onrealistisch in het spel :angry: maar de radio gaat wel met de storyline mee dat is wel goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 vind je het gek dat ze niet rondlopen stel je ziet de baas van de vagos ofzo je knalt hem neer en later zie je hem weer levend in het spel beetje onrealistisch he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Wat ik jammer vind is als de politie je oppakt dat je niet kan ontsnappen uit de gevangenis. Hoe meer sterren hoe moeilijker. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 of dat je word vrijgekocht door sweet ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Nee, uitbreken is veel leuker :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 We gaan offtopic. De vraag is inmiddels behandeld, je komt géén storyline characters tegen op straat, tenzij je in een missie op straat bent. Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts