Jump to content

Jetpacks.....


Glowing Monster

Recommended Posts

Nee tot hoever ik weet zitten er geen jetpacks in Gta Vice City, ja misschien med ene mod maar in het spel en met codes niet.

Dus vraag maar een aan die vriend van je of die het een keer wil laten zien :cya:

Bewerkt: door bassiebas6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat dit raar klinkt maar zijn er ok jetpacks in gta vice city???

Want mn vriend zegt van wel....

hmm hopelijk kom ik er snel achter...

Das dan makelijk naar mn huis gaan. ^_^

:7:tu::7

Er zijn geen echte jetpacks in Vice City, maar emt een trainer kun je wel vliegen en door muren etc. Dat word een jetpack genoemd. De trainer die je >>hier<< vind heeft zo'n functie. Misschien dat je vriend deze jet pack bedoelt.... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

uuhm maar ik heb die trainer nu... maar waar moet ik hem zetten?? in documenten???bij die gta file dinges....

ik begrijp die trainers nie echt..

Bewerkt: door Glowing Monster
Link to comment
Delen op andere websites

uuhm maar ik heb die trainer nu... maar waar moet ik hem zetter?? in documenten???bij die gta file dinges....

ik begrijp die trainers nie echt..

Je moet hem in de map van GTA VC zetten. Meestal is dit C; -> Program Files -> Rockstar Games -> Rcokstar games -> GTA Vice City. Zet de trainer erin en start hem op. ;) Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook wel eens dat probleem gehad, het is inderdaad erg irritant. Je moet er allereerst voor zorgen dat echt álle bestanden in de map staan. Bij mij doet hij het nu wel goed, ik start hem zonder enige problemen op. Misschien werkt het om je computer eventjes opnieuw op te starten. Maar normaal zou hij het gewoon moeten doen, dus gewoon eventjes wachten denk ik. Steeds weer proberen, op een gegeven moment zou hij het moeten doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...