GTA_PEEKCITY Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) De eerste model in SketchUp #1 De tweede model in SketchUp #2 Dit is de brug aan het noorden van het admin eiland! Kan zijn dat hij verbetert wordt. Project team: GTA_Peekcity aka Dennuss - Project leider Wil je helpen? Pm me! En die het goed hebben gemaakt mogen het als eerste uit testen in GTA San Andreas! Ik ga het hele land bij bouwen. Eerst begin ik met het admin eiland want die is klein op de map van Peekcity: - Verkeerde category gezet omdat ik veel bij missions mods heb gekeken poste ik het perongeluk hier, maar Peekcity heeft een klein beetje met missies temaken maar die zijn erniet. Ik weet niet of Peekcity ook zo hip en bekend wordt als Mafia Stories. Want ik snap het steeds niet hoe je met SketchUp het ingame krijg, ik weet wel dat je de kleuren in de IMG tool moet zetten etc dat is wel makkelijk! Bewerkt: 3 januari 2008 door GTA_PEEKCITY Reageren
Timske Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Map ziet er leuk uit Alleen ga je alle eilanden weg doen en er 3 kleine in plaats voor nemen?? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Map ziet er leuk uit Alleen ga je alle eilanden weg doen en er 3 kleine in plaats voor nemen?? Why, Myriads heeft hem nog groter. :'D Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Als je screens laat zien, moet je in SketchUp even de opties "Display edges" en 'Profiles" uitzetten in de tab "View" en dan onder "Edge Style". Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Van wat ik hier lees wil je in je eentje een heel eiland bouwen en die connecten met de bestaande eilanden. Wil je de bestaande eilanden ook veranderen? Van wat ik hier zie, de ervaring die je hebt en de models die je showt raad ik je aan dit te laten zitten en eerst een te oefenen met alles. Models leren ingame zetten. Daarna misschien aanmelden bij een tc ofzo. Als je dat allemaal kan uiteindelijk. Ervaring heb met alles, dan pas raad ik je aan een eigen project te starten. Maar daar kan al gauw 1-2 jaar in zitten. Reageren
Black Force Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Gezien je ervaring die je nu met sketch up hebt, raad ik het je af om een TC te gaan maken. Dat is omdat ik het jammer voor je zou vinden als je dezelfde fout als mij zou maken. Ik heb eerder, een jaartje terug was dat geloof ik, ook met 3 mensen een TC willen maken in sketch up, er is echter niks van gekomen omdat we allemaal niet genoeg sketch up ervaring hadden. Als je toch later, als je meer TC wil maken, raad ik je aan mee te helpen met een andere TC, zodat er misschien ooit eens een TC afkomt, dan heb ik het natuurlijk over GTA mafia stories, The Green Light district en Las Colinas States. Ik raad je dat aan, omdat deze mods al aardig op gang zijn, en je hulp goed kunnen gebruiken, als je zelf een eigen TC gaan maken, heb je kans dat weinig mensen willen helpen, omdat zo'n beetje alle modders van GTAforum.nl al aan een andere TC meehelpen. Als je beter wil worden in sketch up wil ik je natuurlijk met alle plezier helpen, kijk maar in mijn profiel en voeg me toe op MSN als je m'n aanbod wil accepteren, maarja, de keuze is aan jou hoor. Exuses voor het misschien negatieve commentaar, maar ik geen je een (goed) advies. Greetz, Black Force Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Huh? maken ze deze dan met sketchup?!? Als ik dat geweten had had ik al veel eerder willen helpen. EDIT: ik weet niet wat je ervaren noemt maar ik vind het een leuk en prettig programma om mee te werken. Bewerkt: 11 januari 2008 door IV trailer Reageren
Timske Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik zag dit toevalig ook allemaal op GTAForum.com staan alleen niet die sketch up dingen erbij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.