claud Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hey driver4 is een erg gaaf spel. het is ook echter en beter dan gta vind ik persoonlijk, hoewel gta IV daar een slag boven opv slaat. iemand hier mee eens? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Je kan er maar 1 wapen hebben toch? Als het niet waar is mag er een ijscokarretje op me vallen! Reageren
claud Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Je kan er maar 1 wapen hebben toch?Als het niet waar is mag er een ijscokarretje op me vallen! sorry maar je hebd juist heel veel wapens. ps: als je dood wilt kom maar bij mij op visite. in het drugs en wapendorp. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 SPLATSH!!! Achja, Maar ik speelde het eens bij een vriend toen had ik een shotgun en een pistool toen had ik de shotgun vast maar toen kon ik niet meer naaar het pistool etc. Reageren
1974 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 is dat niet paralell lines kan ook driver 4 zijn is best een goed spel. Reageren
claud Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 is dat niet paralell lines kan ook driver 4 zijn is best een goed spel. helemaal gelijk Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik heb het ook ! IK HEB er niks AAN. Die man is al lelijk met zijn lange haar en zo dun als een stok . grapje . ik speel het soms maar ik heb niet eens vijf missie s af kunnen hebben ik vind het alleen leuk om in die interior te komen van die gevangenis. Reageren
claud Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik heb het ook ! IK HEB er niks AAN.Die man is al lelijk met zijn lange haar en zo dun als een stok . grapje . ik speel het soms maar ik heb niet eens vijf missie s af kunnen hebben ik vind het alleen leuk om in die interior te komen van die gevangenis. hoe moet dat interior worden betreed en waar is die? hint: doe een cheat body snatchers en zet hem aan en sla iemand neer ga stil staan en je veranderd erin Reageren
iamyourghost Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik heb voor je gezocht en boof : deel 1 deel 2 Reageren
claud Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb voor je gezocht en boof : deel 1 deel 2 dankje[/font] voor dat want ik kan het nu ook. bij driver 3 zijn ze trouwens gemeen, timmie vermiccelli=tommy versetti. timmie heeft zwembandjes om want tommy kon nie zwemmen. (oké nu maar even erop terug komen wie driver leuk vint en beter) Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ik heb voor je gezocht en boof : deel 1 deel 2 geld dit ook voor de playstation 2 ?? Reageren
claud Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 ik heb voor je gezocht en boof : deel 1 deel 2 geld dit ook voor de playstation 2 ?? ja Reageren
Dastard Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik haat Driver. Ik heb het 3de deel en de 1st missie & de intro zijn het enigste leukste in de game. Reageren
thug Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 driver3 was slecht dus ook driver4 ze leren gewoon niet in hun fouten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.