Gangsta-CJ Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) als ik een mta server connect, start hij op maar juist als het spel begint zegt hij suspect trainer usage. connection stopped ofzo ik had vroeger een trainer dus heb ik mta, the all seeing eye an gta vc verwijderd en opnieuw geinstalleerd. toen lukte het maar de volgende keer was het weer van suspect? trainer usage.. kan iemand me helpen plaeeze >>> Door HerrieM: Verplaatst naar een gedeelte dat ook echt over MTA gaat.<<< Bewerkt: 7 januari 2008 door HerrieM Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Je post is een beetje verwarrend, maar ik denk dat ik het probleem wel weet. Je hebt een trainer in je map staan, deze werkt op elke GTA, ook op mods. Zo ook op MTA VC. Het probleem vervolgens is, dat MTA trainers, mods, en andere hacks automatisch blokkeerd. Deze heeft een trainer gedetecteerd, en blokkeert MTA VC zolang voor jou. Verwijder die trainer eens helemaal, en probeer het dan nog eens. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Je post is een beetje verwarrend, maar ik denk dat ik het probleem wel weet. Je hebt een trainer in je map staan, deze werkt op elke GTA, ook op mods. Zo ook op MTA VC. Het probleem vervolgens is, dat MTA trainers, mods, en andere hacks automatisch blokkeerd. Deze heeft een trainer gedetecteerd, en blokkeert MTA VC zolang voor jou. Verwijder die trainer eens helemaal, en probeer het dan nog eens. ik heb hem al verwijderd.. maar het blijft zich voordoen Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Waarschijnlijk is MTA op het moment niet anders gewend, of je spel heeft nog overblijfselen van de trainer. Her-installeer eventjes 1 van de 2, en als hij het dan nog niet doet her-installeer je de andere. Als het goed is, zal hij het dan moeten doen. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 nee, ik heb nog steeds hetzefde probleem. een half uur eerder kon ik wel nog spelen Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik hoor het inderdaad de laatste tijd vaker voorbij komen, ik weet de oorzaak ook nog niet helemaal... Kun je misschien een screen maken? Dat maakt het wat makkelijker het probleem te verhelpen, dan zal ik zodadelijk eens kijken. Voor het geval je niet weet hoe je een screen maakt; tik eventjes op de toets 'Prt Scr' rechtsboven je toetsenbord. Plak vervolgens in 'Paint' (CTRL+V) en sla hem op als .PNG o.i.d. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Ik hoor het inderdaad de laatste tijd vaker voorbij komen, ik weet de oorzaak ook nog niet helemaal... Kun je misschien een screen maken? Dat maakt het wat makkelijker het probleem te verhelpen, dan zal ik zodadelijk eens kijken. Voor het geval je niet weet hoe je een screen maakt; tik eventjes op de toets 'Prt Scr' rechtsboven je toetsenbord. Plak vervolgens in 'Paint' (CTRL+V) en sla hem op als .PNG o.i.d. ?? de tkst is: unable to connect: suspected trainer usage Bewerkt: 3 januari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Wat internet wel niet voor uitkomsten bied. Eventjes gezocht op die error, en daar kreeg ik verschillende oplossingen, waar ik er een paar van hieronder heb neergezet. Zorg dat er geen enkel programma draait waar het woord 'Hack', 'Blood' of 'Trainer' in staat, zelf s MSN zorgt al voor problemen als dat in één van de namen voor komt Een NO-CD crack zou het probleem kunnen zijn, in dat geval bieden wij geen verdere hulp Meer kon ik niet vinden, althans, dat waren talen die ik nog niet goed beheers om er een goed antwoord uit te krijgen. Kijk in ieder geval deze dingen even na. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 wat ik zou doen: -verwijder gta VC -verwijder de map waar gta vc instond -instaleer gta vc -instaleer MTA Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 wat ik zou doen:-verwijder gta VC -verwijder de map waar gta vc instond -instaleer gta vc -instaleer MTA echt alles heb ik al gedaan , mta en vc al 3 keer herinstalleerd, alle programmas en vele processen beeindigd... nog zonder succes. eergisteren kon ik wel weer spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.