Jump to content

Treinspoor

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een vraagje over de treinsporen

Soms zie ik dat een treinspoor een wissel heeft, daar wil ik dan op.

Maar is dat mogelijk in sa ?

Geplaatst:

Nee, dat klopt. Die wissels zijn er slechts voor de sier, het is niet mogelijk om die wissel om te zetten, en automatisch gebeurd dit ook niet. R* heeft slechts één baan rond San Andreas gemaakt, en die wissels slechts om het er wat realistischer uit te laten zien. Wat je wel kunt proberen, is om een trein te plaatsen op die andere rails door middel van modding. :)

Geplaatst: (bewerkt)
ik had een vraagje over de treinsporen

Soms zie ik dat een treinspoor een wissel heeft, daar wil ik dan op.

Maar is dat mogelijk in sa ?

Eigenlijk kan ik daar een makkelijk antwoord op geven en dat is ''Nee''. Zover gebleken is zijn hier geen specale toesten of manieren voor. Je zou het wel eventuweel kunnen laten modden, daarvoor zal ik even kijken :)

Altijd is iedereen me voor :cry: .

Bewerkt: door fiegel5
Geplaatst:
Nee, dat klopt. Die wissels zijn er slechts voor de sier, het is niet mogelijk om die wissel om te zetten, en automatisch gebeurd dit ook niet. R* heeft slechts één baan rond San Andreas gemaakt, en die wissels slechts om het er wat realistischer uit te laten zien. Wat je wel kunt proberen, is om een trein te plaatsen op die andere rails door middel van modding. :)

Ik wil hier nog even op reageren...

Maar als je die trein p het andere spoor zet, gaat hij dan niet vooruit?

Want ik heb aleen een trein op het andere spoor zien rijden in een missie,maar die treinen zijn dan scripted, dus zou het andere spoor eigenlijk niet gebruikbaar zijn?

Geplaatst:

Ik heb geen idee of het ook daadwerkelijk werkt, maar aangezien het dezelfde constructie is als een normaal treinspoor -althans, dat neem ik aan-, lijkt me dat ook mogelijk, aangezien je de trein zelf gas kunt geven of niet. Maar ik weet dus nog niet geheel zeker of dit lukt, maar het valt uiteraard te proberen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...