Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Beste leden! Er zijn nieuwe beelden opgedoken van de aanslagen op 11 september 2001 in New York: Zeer schokkende beelden van mensen die springen uit het WTC gebouw. Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Had ze op Ad.nl al gelezen. Dit zijn volgens mij gewoon de beste beelden ooit gemaakt. Je ziet zelfs hoe de mensen eruit springen en hoe brokstukken bijna op mensen vallen. Haarscherp beeld! Reageren
Dastard Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik heb eens naar een reportage op NGC gekeken over 11 september, en dat was nog ietsje schokkender... De reportage volgde de brandweermannen in het WTC. Je hoorde puin naar beneden vallen, maar ook ergere geluiden, lijken die op de grond vielen...... Reageren
philip14 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik was zelf waarschijnlijk ook gesprongen als ik daar bovenin zat Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik wordt schijtziek van die mensen die daar als een stelletje toeristen foto's en filmpjes zitten te maken van mensen die in levensgevaar zijn en die van de toren naar beneden springen en het enige wat die sukkels zeggen is: that guy is falling omg omg ik heb er gewoon geen woorden voor het is zo een trieste gebeurtenis een beetje respect voor diegene die gevallen zijn mag ook wel,dit filmpje had nooit openbaar mogen worden. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik wordt schijtziek van die mensen die daar als een stelletje toeristen foto's en filmpjes zitten te maken van mensen die in levensgevaar zijn en die van de toren naar beneden springen en het enige wat die sukkels zeggen is: that guy is falling omg omg ik heb er gewoon geen woorden voor het is zo een trieste gebeurtenis een beetje respect voor diegene die gevallen zijn mag ook wel,dit filmpje had nooit openbaar mogen worden. Waarom had het filmpje dan nooit openbaar mogen worden? De mensen hebben toch recht op de waarheid en het recht om te mogen weten wat er is gebeurd.. Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Omdat het uiteindelijk allemaal tog als sensatienieuws op tv zal komen en tog vindt ik het niet kloppen dat er beelden te zien zijn van mensen die van een toren springen,ook al zijn het kleine stipjes in de verte die mensen die hebben gesprongen waren mensen van vlees en bloed. als deze beelden op tv worden tentoongestelt laten ze dat hele gebeuren achterwege en zegt de tv-maker 'Hee kijk nieuwe beelden van de twin towers en moet je zien er springen mensen naar beneden kassa weer 10,000 kijkcijfers erbij' Bewerkt: 3 januari 2008 door powerpats Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 powerpats ik snap je punt daddypimp ik sta helemaal achter jou Reageren
Ruwie Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik wordt schijtziek van die mensen die daar als een stelletje toeristen foto's en filmpjes zitten te maken van mensen die in levensgevaar zijn en die van de toren naar beneden springen en het enige wat die sukkels zeggen is: that guy is falling omg omg ik heb er gewoon geen woorden voor het is zo een trieste gebeurtenis een beetje respect voor diegene die gevallen zijn mag ook wel,dit filmpje had nooit openbaar mogen worden. Het zijn inderdaad schokkende beelden, maar volgens mij is het juist goed om deze beelden in het openbaar te tonen. Soms zijn schokkende beelden nodig om de waarheid te laten zien aan de wereld. Als niemand dit gefilmd had moesten we op de oogetuigeverklaringen afgaan, en dat is minder schokkend dan het met je eigen ogen zien. Zulke beelden zetten de mensen juist aan het denken... Dit is hetzelfde bij journalisten die een natuurramp gaan filmen. Sommige vinden ze sensatiezoekers, maar als zij er niet waren kregen we geen beelden door hoe verschrikkelijk zo'n natuurramp wel niet is. Denk maar aan de tsunami... Omdat de hele wereld de amateursbeelden zagen van lijken, omvergespoelde huizen en bomen die werden afgebroken als lucifersstokjes, zag iedereen hoe erg het wel niet was. Daarom is er ook zo veel geld opgehaalt, omdat iedereen de ramp gezien had en meeleefde met de slachtoffers. Dat werkt dus ook in dit geval.. Hoe vreselijker de beelden zijn hoe meer (helaas) ze aandacht krijgen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Powerpats: Ik snap je punt maar persoonlijk denk ik toch dat het beter is voor de wereld om de beelden te zien. Het houd ons 'wakker' en bovendien zorgt het er voor dat we 9-11 nooit vergeten. Ik vind het een beetje een verassing dat deze beelden zijn opgedoken, aangezien het al weer erg lang geleden is van de aanslag. Overigens kan ik me de dag van de aanslag nog goed herinneren, het was een grote chaos. Ik denk ook niet dat ik die dag ooit nog kan vergeten, en deze video doet mij er na lange tijd weer aan denken. Opzich niet in een slechte manier, maar het was nog altijd een gruwelijke dag. Greetz Bewerkt: 3 januari 2008 door Galiorix Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik vind dit niet veel schokkender dan andere beelden. Waarom zou het zoveel schokkender zijn? Als je ziet hoe de torens instorten is het toch veel schokkender? Ik raak hier niet geschokt van. Als je mensen van dichtbij ziet doodgaan ben ik wel geschokt maar nu zie je op een paar kilomter afstand iemand vallen, niet eens schokkend neerkomen. Dit is toch niet zo schokkend? Reageren
.Djanick Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik vind dit niet veel schokkender dan andere beelden. Waarom zou het zoveel schokkender zijn? Als je ziet hoe de torens instorten is het toch veel schokkender? Ik raak hier niet geschokt van. Als je mensen van dichtbij ziet doodgaan ben ik wel geschokt maar nu zie je op een paar kilomter afstand iemand vallen, niet eens schokkend neerkomen. Dit is toch niet zo schokkend? daar sluit ik me bij aan, hier zie je misschien 2 a 3 mensen springen? nou en? die 2 mensen zijn echt niet schokkender dan die duizenden mensen die dood gingen toen de torens instorten.. natuurlijk die mensen levens zijn hetzelfde maar om het schokkend te noemen? nee echt niet Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Echt verschrikkelijke beelden! Al vind ik dit laat nieuws, we weten toch allemaal al wat er gebeurt is...? Reageren
Sandra Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik vind dit niet veel schokkender dan andere beelden. Waarom zou het zoveel schokkender zijn? Als je ziet hoe de torens instorten is het toch veel schokkender? Ik raak hier niet geschokt van. Als je mensen van dichtbij ziet doodgaan ben ik wel geschokt maar nu zie je op een paar kilomter afstand iemand vallen, niet eens schokkend neerkomen. Dit is toch niet zo schokkend? daar sluit ik me bij aan Ik ook Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik moet eerlijk zijn dat het niet echt schokkende beelden zijn, de repotagen op SBS6 was veel heftiger en die 4 mensen die springen is niks vergleken met de oorlog in afganistan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.