Jump to content

Nieuwe beelden 9-11 aanslag

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind dit niet veel schokkender dan andere beelden. Waarom zou het zoveel schokkender zijn? Als je ziet hoe de torens instorten is het toch veel schokkender? Ik raak hier niet geschokt van. Als je mensen van dichtbij ziet doodgaan ben ik wel geschokt maar nu zie je op een paar kilomter afstand iemand vallen, niet eens schokkend neerkomen. Dit is toch niet zo schokkend?

daar sluit ik me bij aan

Ik ook

Ik was er eigenlijk ook niet echt geschokt van, omdat je ze alleen ziet vallen en neit eens hoord 'lijden'.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Deze had ik al een keer gezien op TV in september. Ik weet niet waarom die werden uitgezonden maar dit zijn niet de nieuwste.

Geplaatst:
Deze had ik al een keer gezien op TV in september. Ik weet niet waarom die werden uitgezonden maar dit zijn niet de nieuwste.

We hebben het over internet, niet dat ze al zijn opgedoken op tv..

Geplaatst:

Nou, ik weet niet wat ik moet geloven.

Het enige wat mij echt aan het denken zette was dat Bush zei:

"Ik zat op een school, de tv stond aan, en ik zag het eerste vliegtuig zich in de wtc-toren vliegen"

Zoiets dan.

Maar dat kan helemaal niet, want de crash van het 1e vliegtuig was pas een dag na 11-9 op tv.

Geplaatst:

Het is gewoon de waarheid Powerpats. Ieder mens heeft recht op om te weten wat er in de wereld gebeurd. Jij bent tegen.. en toch keek je? Waarom? Nu worden ingenieus met de neuzen op de feiten gedrukt om dit voortaan te voorkomen. Er was namelijk veel mis met het WTC. Daarnaast is het niet schokkend omdat je stipjes ziet en geen gekraak van hersenen die op straat uiteen spatten. Daarnaast vallen die mensen niet, ze zijn gesprongen omdat ze vast niet 1 min wilde lijden in de vlammenzee. Dat we hier naar kijken zegt dus nog niet dat wij geen respect hebben en dat we het niet erg vinden. :N

Geplaatst:
Het is gewoon de waarheid Powerpats. Ieder mens heeft recht op om te weten wat er in de wereld gebeurd. Jij bent tegen.. en toch keek je? Waarom? Nu worden ingenieus met de neuzen op de feiten gedrukt om dit voortaan te voorkomen. Er was namelijk veel mis met het WTC. Daarnaast is het niet schokkend omdat je stipjes ziet en geen gekraak van hersenen die op straat uiteen spatten. Daarnaast vallen die mensen niet, ze zijn gesprongen omdat ze vast niet 1 min wilde lijden in de vlammenzee. Dat we hier naar kijken zegt dus nog niet dat wij geen respect hebben en dat we het niet erg vinden. :N

het zit in onze natuur, zeggen dat we respect voor ze hebben maar wel kijken..

Geplaatst:

Als je er naar kijkt, heb je dan geen respect voor die mensen? Vind ik niet.

Sowieso vind ik het goed dat er bij zulk soort dingen altijd meteen camera's e.d. aanwezig zijn. Tijdens het gebeuren lijkt het enorm respectloos e.d. maar achteraf heb je aan die mensen te danken dat je terug kunt kijken naar hoe het in werkelijkheid is gegaan. Ooggetuigen kunnen het altijd mis hebben gehad, camerabeelden niet.

Als je hier niet naar wilt kijken kan dat ook als respectloos uitgedrukt worden. Je sluit je ogen ervoor, je wilt het niet zien. Misschien is het wel eens goed om te zien waar de mens toe in staat is (zulke aanslagen plegen) en waartoe dat andere mensen kan drijven (uit gebouw van 400 meter hoog springen). Ik vind het daarom juist goed dat deze beelden verspreid zijn. Ik denk ook niet dat degene die dit gefilmd heeft met het idee van "hier ga ik goed aan verdienen". Op zo'n moment denk ik niet dat je daar nog aan denkt.

En wat betreft onze natuur, daar zijn zoveel uitspraken over gedaan. Een hoop daarvan vind ik kant nog wal raken, zoals deze hierboven.

Geplaatst:

Heb inderdaad ergere beelden gezien. Ik vind het erg goed dat die persoon dat opgenomen heeft om de wereld eens wakker te schudden wat er precies allemaal op dat moment afspeelde voor de gebouwen ingestort zijn. Je ziet het vanaf begin tot bijna het einde waar het zou instorten. Mensen die toekijken en vluchten, enorm veel sirenes van hulpdiensten waarvan bijna niemand het eigenlijk zou overleven.. Deze mensen hebben immers hun leven op het spel gezet om toch nog mensen te kunnen redden.

Mensen die het als spectakel zien zul je altijd blijven hebben ondanks ik het onrespectvol vind. Maar ook een zeer groot van de bevolking word hier even wakker van. Ze zien een grote ramp gebeuren waar duizenden mensen sterven, de hulpdiensten die hun leven gaven en 2 prachtige gebouwde ingestort en vliegtuigen die gekaapt werden.

Zoiets maak je niet elke dag mee, en dan bessef je even van: "Gelukkig was ik daar niet bij, arme mensen en famillieleden die overblijven.."

Het lijkt me rottig je laatste uurtjes zo mee te maken, door vast te zitten op een kantoor, mee in te zakken, opgebrand te worden of door het venster te springen. Zou niet eens kunnen kiezen, ik zou gek worden..

Geplaatst: (bewerkt)

zo ik was moe, maar nu staan mijn ogen en mond wijd open, echt heel erg, hoe kun je nu zoiets doen, maar als die piloten iets beter hadden nagedacht, dan waren ze in het water geland, want de inzittenden van dat vliegtuig gaan er toch aan als zoiets gebeurd, maar het is natuurlijk ook moeilijk nadenken in zo´n situatie,

en die mensen hebben dit echt niet opgenomen om het voor veel geld te verkopen, ik zou het ook opnemen maar ik zou het nou niet verkopen

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:

Eerlijk gezegt stijgt mijn adrealine peil ook als er wat spectaculairs gebeurt, maar alleen als ik er zelf bij ben hoor. Ik denk dat als ik hierbij was geweest dat ik geen moment had willen missen. Niet dat ik er zo blij mee ben en gelukkig van word maar mijn nieuwschierigheid valt dan niet te bestrijden. Sorry ik kan ook niet helpen dat ik op dit soort dingen kick. Maar het blijft natuurlijk wel erg voor de slachtoffers en ik heb ook erg respect voor de brandweerlieden die hun leven hebben gegeven voor de nabestaanden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...