Potloodbekertje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Missie(s): Flying school en daaropvolgende vliegmissies Cheaten: liever niet (ja/nee) Versie: 1.0 Overig: Zou iemand voor mij de vliegschool en de bijbehorende missies alsjeblieft kunnen uitspelen. Het lukt me echt niet en ik ben echt super gefrustreerd. Alvast bedankt! GTASAsf2.b Bewerkt: 3 januari 2008 door Potloodbekertje
Ghost_Rider Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Flying School - Alles goud Beloning: Een rustler, Stuntplane en hunter spawnen op het vliegveld. Respect +, Flying Skill +, Victim is open en een pilot license N.O.E - Mission Passed! Beloning: $15000,= Stowaway - Mission Passed! Beloning: $20.000,= ik heb geen cheats/mods gebruikt bij deze savegame. Veel plezier verder in SA. Bewerkt: 3 januari 2008 door ..::GhostRider::..
Potloodbekertje Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Probeer ik wel. Je bent mijn held! Je hebt me echt super geholpen, echt heel erg bedankt! Bewerkt: 3 januari 2008 door Potloodbekertje
Recommended Posts