Capodaano Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Hee, rellen ze eigenlijk ook in SF en LV in de laatste missies? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Nee in de 3 laatste missies zijn er geen rellen in San Fierro en ook niet in Las Venturas, dat is alleen in Los Santos zo. Reageren
Picaku Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hmm, ik heb de rellen anders ook meegemaakt in SF en LV hoor! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Dan heb je waarschijnlijk de Riot cheat gebruikt, ik raad het niet aan om de Riot cheat te gebruiken. Dat kan namelijk slechte gevolgen hebben voor je Savegame. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hmm, ik heb de rellen anders ook meegemaakt in SF en LV hoor! Dan zal jij wel eens de 'Riot cheat' hebben geactiveerd. Hierdoor gaan alle mensen rellen, dat wat dus ook allemaal gebeurd na de vrijspreking van Tenpenny. Als je de cheat niet hebt geactiveerd zal het een een bug zijn. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Dat kan kloppen. Heb je dan misschien de cheat gedaan dat ze gaan rellen? En de cheat dat ze wapens hebben? Dan rellen ze namelijk overal. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 L0L 3 dezelfe bedoelende posts achter elkaar, Wil jij van de riot cheat af? volg dan mijn TUT. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.