Mark B. Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 wie heeft er van jullie killzone al? zo ja is die mooi of niet? mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is Reageren
Time Fighter Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ik heb hem niet maar lijkt wel een tof spel (san andreas is beter ) Reageren
Na$! Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 wie heeft er van jullie killzone al?zo ja is die mooi of niet? mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is ikzelf heb hem niet maar ga hem zeker kopen ik heb hem al eens met een vriend gespeeld en die zit al de hele tijd aan me kop te zagen wanneer ik killzone ga kopen maar heb voor de moment nog niet genoeg geld . :angry: Reageren
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb hem. Vind hem wel grappig, maar ben nog maar in level 2. Reageren
Slimm Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Een vriend van mij heeft em..ik vind em wel goed Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 heb gespeeld in de winkel Het lijkt een beetje op halo maar graphics zijn slechter. Ik vond hem zelf niet zo fascinerend geef mij maar socomII Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Ik heb hem en het is een tof spel.. Ik persoonlijk zou hem een 9,1 geven... Reageren
Don Falcone Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 is die killzone dan echt zo mooi?? ik heb alleen maar zo'n reclame over gezien maar daar zie ik geen screens volgens mij :unsure: in ieder geval weet ik nog niks van killzone dus kopen word het niet Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Killzone zit gewoon heel goed in elkaar vooral omdat het niet meevalt om een Shooter op console te fabrieken... Reageren
killerbee Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 ik heb hem bij de marko gespeeld maar ik vind er nie zo veel aan maar mischien dat dat komt omdat je dan met de knuppeltjes moet aimen enzo en da vind ik nie fijn zekert nie omdat ik altijd me shooting games op de pc speel Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Kwestie van wennen na een week zit dat echt wel in je vingers... Reageren
Trax Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik heb hem gisteren gespeeld, en vind het een kutbesturing. Mikken gaat niet zuiver, vind het grafisch wel erg mooi, maar qua gameplay doet hij toch niet wat ik verwachtte dat hij zou doen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik vind maar een raar spel. Ik zou hem niet kopen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Ik heb hem gisteren gespeeld, en vind het een kutbesturing.Mikken gaat niet zuiver, vind het grafisch wel erg mooi, maar qua gameplay doet hij toch niet wat ik verwachtte dat hij zou doen. Besturing is kwestie van vaker spelen... En qua gameplay idd is best vaag maar op het eind wordt het helemaal goed gemaakt... Reageren
mrgangsta Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 ik vind het zelf een heel goed spel want ik heb hem ik had hem zeker gekocht,een echte aanrader heel mooi beeld en lekkere besturing die je als je wilt kan veranderen, het is erg uitgebreid en slagvelden in je eentje is egt cool maar verhaal is ook goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.