Jump to content

Killzone

Mark B.

Recommended Posts

Geplaatst:

wie heeft er van jullie killzone al?

zo ja is die mooi of niet?

mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is :puh:

Geplaatst:
wie heeft er van jullie killzone al?

zo ja is die mooi of niet?

mischien ga ik hem halen als ie een beetje lijp is :puh:

ikzelf heb hem niet maar ga hem zeker kopen

ik heb hem al eens met een vriend gespeeld en die zit al de hele tijd aan me kop te zagen wanneer ik killzone ga kopen maar heb voor de moment nog niet genoeg geld . :angry:

Geplaatst:

heb gespeeld in de winkel :D:puh: Het lijkt een beetje op halo maar graphics zijn slechter. Ik vond hem zelf niet zo fascinerend geef mij maar socomII

Geplaatst:

is die killzone dan echt zo mooi?? ik heb alleen maar zo'n reclame over gezien maar daar zie ik geen screens volgens mij :unsure:

in ieder geval weet ik nog niks van killzone dus kopen word het niet :puh:

Geplaatst:

Killzone zit gewoon heel goed in elkaar vooral omdat het niet meevalt om een Shooter op console te fabrieken...

Geplaatst:

ik heb hem bij de marko gespeeld maar ik vind er nie zo veel aan maar mischien dat dat komt omdat je dan met de knuppeltjes moet aimen enzo en da vind ik nie fijn zekert nie omdat ik altijd me shooting games op de pc speel

Geplaatst:

Ik heb hem gisteren gespeeld, en vind het een kutbesturing.

Mikken gaat niet zuiver, vind het grafisch wel erg mooi, maar qua gameplay doet hij toch niet wat ik verwachtte dat hij zou doen.

Geplaatst:
Ik heb hem gisteren gespeeld, en vind het een kutbesturing.

Mikken gaat niet zuiver, vind het grafisch wel erg mooi, maar qua gameplay doet hij toch niet wat ik verwachtte dat hij zou doen.

Besturing is kwestie van vaker spelen... En qua gameplay idd is best vaag maar op het eind wordt het helemaal goed gemaakt...

• 5 maanden later...
Geplaatst:

ik vind het zelf een heel goed spel want ik heb hem :) ik had hem zeker gekocht,een echte aanrader heel mooi beeld en lekkere besturing die je als je wilt kan veranderen, het is erg uitgebreid en slagvelden in je eentje is egt cool maar verhaal is ook goed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...