arnie Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 ik vind het zelf een heel goed spel want ik heb hem ik had hem zeker gekocht,een echte aanrader heel mooi beeld en lekkere besturing die je als je wilt kan veranderen, het is erg uitgebreid en slagvelden in je eentje is egt cool maar verhaal is ook goed Ja, dat vind ik er ook van. Maar ik speel niet zo graag veldslagen(het verhaal dus). Ik vind slagveld leuker om te spelen. Gewoon lekker killen, maar online is hij ook zaalig. Ik heb hem wel nog maar 1 keer online gespeeld, bij mijn neef want ik kan met mijn ps2 niet online. Maar ik vind hem ook een heel cool spel Reageren
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb de limted edition.. Heb um uitgespeelt, maar ik vond het niet egt lekker schieten.. En de grafisch is het spel ook niet geweldig. Ik zou zeggen koop hem niet.. Zonde van het geld. Maar het blijft mijn mening. :rolleyes: Reageren
Warrior Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik vind et egt eeen goed spel Reageren
*MARCO* Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Een maat van mij heeft kill zone. Het is een leuk spel,het lijkt net of het echt oorlog is,dat maakt het spel zo leuk. B) Je hebt coole wapens en het is ook leuk om met je vrienden tegen elkaar te strijden. Is dit een aanrader? Ja. Hoelang heb ik er ongeveer plezier van. Verschilt,mijn maar is was het spel al na 2 weken zat. Het gemiddlede zal zo liggen rond de maand. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik heb hem al een jaartje ongeveer maar hij is wel ruig veel wapens en elk wapen kun je voor bepaald situatie gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.